Kuinka kauan teillä on kestänyt nyt liikkellä oleva vatsatauti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katja87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Poika oksenti yhtenä yönä pari kertaa eikä sen jälkeen ole ollut vatsaongelmia. Itse oksensin lauantai-iltana enkä edelleenkään voi mennä töihin kun ei ruuat pysy sisällä vaan tulee vesiripulina pois. Että näin meillä.

Viikon kesti ripuli, toisen viikon kesti mahan palautuminen. Ja minulla alkoi silleen, että ma juili ja väänsi mahaa, tiistaita ei mitään, mutta yöllä alkoi raju ripili!

Olethan ap antanut lapselle osmosalia tms.??

Alkuperäinen kirjoittaja moola:
Viikon kesti ripuli, toisen viikon kesti mahan palautuminen. Ja minulla alkoi silleen, että ma juili ja väänsi mahaa, tiistaita ei mitään, mutta yöllä alkoi raju ripili!

Olethan ap antanut lapselle osmosalia tms.??

En oo, mehua, maitoa, vettä ja velliä on juonut.

Minulla oli koko tiistai-päivän tosi etova olo töissä ja iltapäivällä nousikin kuume joka kesti yön yli.
Eilen ei ollut kuumetta, mutta työterv.hoitaja määräsi 2pvä saikun vatsatautiin, koska eilen aamusta ripuli joka jatkui tuona etovana olona..
Nyt jo luulin et ok olo ja huomenna töihin, mutta enpä olekaan niin varma, vesiripulilla istunut tässä viimeisen tunnin :ashamed:

mulla meni pyöreästi viikko hommassa. Aina kun se oli olevinaan ohi ja mieletön nälkä, söin ja eikös sama rumba alkanut uudelleen. Lapset pääsi vähemmällä ja kaikki syötiin maitohappobakteeria.

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Miten muuten, voiko ripulilääkettä ottaa heti ensimmäisen päivän aikana vai pitääkös sen (aikuisella ) kestää pidempään että sitä saa ottaa? :ashamed:

Kyllä voi ottaa heti.
Annoin nyt pojallekin sitä ripulilääkettä.

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Miten muuten, voiko ripulilääkettä ottaa heti ensimmäisen päivän aikana vai pitääkös sen (aikuisella ) kestää pidempään että sitä saa ottaa? :ashamed:

Kyllä voi ottaa heti.
Annoin nyt pojallekin sitä ripulilääkettä.

Joo miehelle soitinkin ja passitin apteekkiin,pari imocuria piti olla kaapissa mutta en tähän hätään löytänytkään niitä :/

Yhteistyössä