Kuinka kauan teillä yritystä ollut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyyhkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2 vuotta nyt yritystä täyteen.
Saldona yksi km rv8.
"Vikana" toivottavasti mun kilppariongelma johon nyt lääkitys.
1 luomulapsi on ennestään joka kohta jo 3 vuotta.
Jospa tää tästä joku päivä aurinkoiseksi muuttuisi =)

-2v5kk yritystä
-kertaakaan ei oo yrittäny ees kiinnittyä (oon ahkera testailemaan)
-mulla pientä heittoa ollu maitohormoonissa ja kierrot on lyhkäsiä
-miehellä siittiöitä vähän ja ne kaikki jotka liikkuu on hitaita
-eka ICSI ei tuottanu tulosta ja toista odotellaan (viikolla 45)

:hug: voimia kaikille kohtalotovereille...kyllä mekin vielä! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja HalleB:
-2v5kk yritystä
-kertaakaan ei oo yrittäny ees kiinnittyä (oon ahkera testailemaan)
-mulla pientä heittoa ollu maitohormoonissa ja kierrot on lyhkäsiä
-miehellä siittiöitä vähän ja ne kaikki jotka liikkuu on hitaita
-eka ICSI ei tuottanu tulosta ja toista odotellaan (viikolla 45)

:hug: voimia kaikille kohtalotovereille...kyllä mekin vielä! :heart:

Yritystä 4+ pitäs kai jo rohjeta sanomaan viisi vuotta. Tuo aika ilman ehkäisyä, mutta ihan yrittämällä yritystä (tarkottaen tikuttamista ja pupuilua siitä huolimatta vaikkei huvittaisi) takana kaksi vuotta. Ensin vikaa ei löytyny, kunnes viime kesänä vajis johon lääkitys aloitettiin (vasta!) talvella. Siitä puoli vuotta niin olin raskaana ja keskenhän se meni tietenkin. Ei meille taideta lapsukaista suoda.

Meillä mennään suht alkutekijöissä näihin useamman vuoden yrittäneisiin... 1+ menossa.. mulla PCOS ja kilpparinvajis... miehen simpat onneksi kunnossa. Kuluneen vuoden aikana 3 menkat, jotka osaltaan vaikeuttavat yritystä, enkä myöskään ovuloi... :headwall:

Reilu kaksi ja puoli vuotta, yksi inssi tehty vuosi sitten. Rakenteellinen vika löytyi minusta ja sen "korjaminen" ei näköjään tilannetta auttanut. Syksyllä takaisin hoitoihin, en tiedä mitä tehdään, inssipelleilyyn en enää lähde.

1v4kk vasta takana. Kilpirauhasen vajaatoimintaa takana reilu 10v ovuloin myöhään mutta kellontarkasti ja aina. Ei koskaan plussan plussaa ja miehen osalta kaik on kunnossa. Myooma/Polyyppi löyty ultrassa mutta ei sitten tähystyksessä enää joten ei siitäkään sitten ollu syyksi.

Kohta 10 kk takana. Tuolla on uusi pino vauvakuume-puolella vähän pidempään yrittäneille, jos ei esim. tunne kuuluvansa vielä lapsettomuuspuolelle. Eihän tää lähestyvä vuoden raja tunnu niin kovin pitkältä teihin kaikkiin verrattuna, mutta tuntuu, että niin moni täälläkin tulee raskaaksi suht nopeasti. Ja kaikki ystävät ja tutut pamahtanut heti :whistle: Me ollaan miehen kanssa molemmat kunnossa, ei vaan oo tärpännyt vielä..

Syyskuussa tulee kaksi vuotta täyteen ehkäisyn lopettamisesta. Yrittämällä yritetty reilu vuosi. Tuloksena kaksi keskenmenoa, lokakuussa 2009 viikolla 10+3 ja tammikuussa 2010 viikolla 5+. Syytä ei ole vielä edes millään tavalla tutkittu, nyt otatin kilpirauhasarvot. Meillä molemmilla on lapsia, mutta ei yhteisiä, ja mun edellisestä raskaudesta on aikaa 13 vuotta.

Tiukille välillä ottaa, kun tosiaan lähipiirissä kaikki muut tuntuvat tulevan raskaaksi saman tien ja osa puolivahingossakin. Mutta silti tunnen, että ollaan vielä ihan alussa ja kaikki apukeinot on vielä käyttämättä. :)

Molemmissa meni reippasti yli vuosi, ennen kuin tulin raskaaksi.
Kolmannen kerran vain tulin "yllättäen" jos niin voi sanoa. Mutta meni kesken :(
Nyt sitten tuosta keskenmenosta yritetty 3kk ja melko varmasti ei tärppää ennen ensi kevättä..

Mulla ilmeisesti ovis tulee vähän liian myöhään kiertoon nähden. Joskus 18 kiertopv nurkilla vaikka 28pv kierto pääosin.

Meillä alkoi juuri yk10. Esikoinen tärppäsi heti ja olin siitä melko ihmeissäni, mutta tietenkin vain positiivisessa mielessä. Tiedän tilanteen muuttuneen, joten en odottanut tällä kertaa käyvän yhtä helposti. Alkuun oli silti suuri pettymys menkkojen alkaessa ja sitten muutaman kuukauden jälkeen helpotti. Nyt oli taas kova isku, koska näytti lupaavalta, mutta keho onkin entistä enemmän sekaisin. Pco riesana ja tähän kiertoon olen päättänyt lisätä Disperiinit avuksi.

Täällä odoteltu plussaa 7 vuotta. Exän kanssa 5 vuotta.Nykyisen kullan kanssa alkoi yk 8.Eli itse olen vain odottanut plussaa vaikka siis erosin.En nollannut laskuria siihe päivään kun erosin vaan yhtälailla lasta toivonut non-stop.
Toisella clomi-kierrolla tärppäsi yk 7.Se meni kesken rv 4+4. Perjantaina alkoi vuotaa (kävin eka veritestissä,hcg arvo oli vaan 4..) ja tänään kohtu tyhjä.. :'( Ja nyt kai pitäisi uutta yritystä taas aloitella.

Täällä riesana ärhäkkä endo,joka laparoskopiassa poistettu,mutta häiritsee raskautumista silti.Ovuloin vain juuri ja juuri,siksi clomit varmistamassa sitä.

Plussaonnea!

Tuossa n. 1 kk sitten lopetettu ehkäisy. Nyt saa lapsi tulla jos on tuloillaan, kyllä sitä niin odotellaankin. Toivotaan nyt vain että tärppäis. Kyllä harmittaa niiden puolesta, joilla on ollu kauan yrittämistä ilman tulosta, saati vielä sitten ne keskenmenot ;(.