Kuinka kauan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lupa lähtöön oli, kun vauva oli 2 vuorokauden ikäinen, jolloin lääkäri teki tarkastuksen. Eka kerralla olin 4 yötä, toka ja kolmannella kerralla kaksi yötä eli heti lääkäritarkastuksen jälkeen kotiin.

Ensi synnyttäjä joutuu olemaan päivän kaksi kauemmin. Toista tai useemmin synnyttäjä pääsee jopa 2 päivässä kotia jos kaikki ok sekä lapsella että äidillä.

Alkuperäinen kirjoittaja 2-5 päivää;26227573:
Ensi synnyttäjä joutuu olemaan päivän kaksi kauemmin. Toista tai useemmin synnyttäjä pääsee jopa 2 päivässä kotia jos kaikki ok sekä lapsella että äidillä.

Olin ekasta vain sen kaksi päivää. Mietin onko sitä nopeammin mahdollista päästä.

Meidän synnärin seinällä luki et vauva kotiutetaan aikaisintaan 36h ikäisenä. Itse synnytin tiistaina puolen päivän maissa ja torstaina 5-6 maissa päästiin kotiin, tiukkaa toki sairaalan henkilöstölle teki mutta vauvalla oli kaikki ok joten halusin ehdottomasti kotiin kun 4 päivää olin sairaalassa lähes nukkumatta.
Ja esikoinen siis kyseessä..

[QUOTE="aloittaja";26227642]Olin ekasta vain sen kaksi päivää. Mietin onko sitä nopeammin mahdollista päästä.[/QUOTE]

Enpä tiedä sairaalaa joka päästäisi esim vuorokaudessa. Miksi et haluaisi olla edes paria kolmea päivää?

Mä olisin kyl mieluusti halunnut heti kotiin, vihaan sairaaloita. Jos olisin edes päässyt perhehuoneeseen tai saanut olla kaksin vauvan kanssa huoneessa olisin ehkä viihtynytkin sielä paremmin. Mutta jos huonekaverin vauva huutaa koko yön eikä oikein itse saa nukuttua, odottaa vain että koska pääsee kotiin rauhaan ja hiljaisuuteen. :)

Tiistai-illasta lauantaiaamuun eli 4 yötä. Olisin halunnu lähtä jo aiemminki, mut piti ottaa vauvalta verikoetta pe-iltana.. Saatiin olla perhehuoneessa rauhassa ni eipä se niin kamalaa sitte ollu sielä olla. :)

Ekasta taisin olla neljä yötä. Toka syntyi aamulla klo 6 ja lähdettiin seuraavana päivänä kotiin iltapäivästä. Lääkärintarkastuksessa piti käydä sairaalalla kotiutumista seuraavana päivänä. Oli ihanaa päästä kotiin, vaikka sairaalassa pitikin käydä vielä lääkärillä.

Yhteistyössä