Kuinka kertoa puolisolle, että on pettänyt tätä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja se sama ap kuin toissa päivänä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

se sama ap kuin toissa päivänä

Vieras
Siinähän se kysymys tulikin. Paska olo ja tiedän, et pitäis kertoa, mutta en saa sanoja suustani. Kuinka ikimaailmassa saan sanottua tämän miehelle?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älä kerro, jos se oli vain yksi hairahdus ota opiksesi siitä äläkä enää ikinä petä!

Olen samaa mieltä. Eka avioliittoni kaatui, kun kerroin yhdestä hairahduksesta joka ei toistunut. Ei heti, vaan vasta vuosien perästä. Mies ei kyennyt unohtamaan ja alkoi itsekin pettää. Karu opetus, joten nykyistä miestä en enää petä.

Älä kerro, jos se oli vain yksi hairahdus ota opiksesi siitä äläkä enää ikinä petä!

Mies kuitenkin epäilee mua. Tiedän sen. En haluis valehdella ja pitää sitä tyhmänä.

Ja oli vaan yks kerta eikä tuu toistuun!

Niin.. Miksi kaataisit kaiken miehesi niskaan jos kuitenkin haluat hänen kanssaan jatkaa ja kadut tekoasi? Itsekkäistä syistä ja halusta helpottaa omaa oloasi..? Se mitä ei tiedä ei satuta..

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Miksi sun pitää siirtää se oma henkinen pahoinvointis toisen niskaan, koska et sä rehellinen halua olla, haluat vaan helpottaa omaa oloas.

Tätä just mietin, että kertoisinko oikeesti miehen takia vai itseni vuoksi? Mutta toissa päivänä pidettiin ihan kauheana, kun ajattelin etten kerro.

Alkuperäinen kirjoittaja Juh:
Niin.. Miksi kaataisit kaiken miehesi niskaan jos kuitenkin haluat hänen kanssaan jatkaa ja kadut tekoasi? Itsekkäistä syistä ja halusta helpottaa omaa oloasi..? Se mitä ei tiedä ei satuta..

Se, että mies epäilee muttei tiedä varmaksiko ei satuta?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miksi sun pitää siirtää se oma henkinen pahoinvointis toisen niskaan, koska et sä rehellinen halua olla, haluat vaan helpottaa omaa oloas.

Tätä just mietin, että kertoisinko oikeesti miehen takia vai itseni vuoksi? Mutta toissa päivänä pidettiin ihan kauheana, kun ajattelin etten kerro.

Se oli varmaan nuorten ja/tai asiaa kokemattomien viisastelua. Älä kerro, jos liittosi on sulle tärkeä. Mutta älä enää liioin petä.

Ittes takia sä kerrot, et siksi että haluat olla rehellinen. Sulla on paha olla asiasta, siirrät pahan olon ukolles, oma olos helpottaa, ja sitten ihmettelet, miksette voi jatkaa puhtaalta pöydältä?

mistä se on saanu epäilyjä mieleensä?

Mies kuitenkin epäilee mua. Tiedän sen. En haluis valehdella ja pitää sitä tyhmänä.

Ja oli vaan yks kerta eikä tuu toistuun!

Miksi se epäilee sinua?

Alkuperäinen kirjoittaja nanna:

mistä se on saanu epäilyjä mieleensä?

No ei varmaan oo koskaan muhun täysin luottanut (on mustis), mutta nyt epäilee kun olin sen kaverilla yötä, että mitä siellä tapahtu.
Ja menin sinne siksi, että mies itse katosi taas kerran baarissa eikä mulla ollu kyytiä kotio.

Jos tuollaisen katoamistempun on tehnyt, niin anna olla vaan.
Missähän on itse ollut.

Uskoisin, että "tietäisin sisälläni", jos olisi pettänyt. Ei kyllä ollu ensimmäinen katoaminen, mutta luotan mieheeni.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
itkin ja kerroin suoraan

Miten kävi?

sain anteeksi ja mies otti alkuun asian esille mutta se loppui aikanaan.
kyllä asiasta paljon keskusteltiin, ei se helppoa ollut mutta en mä ois sen asian kanssa voinut elää itseni kanssa.
liitto kaatui sitten myöhemmin muihin juttuihin,,

Yhteistyössä