Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ixus:Onko se sitten hyvä, jos mies saa sen tietää joltain muulta kuin sinulta?
Keltään muulta ei sitä varmasti kuule. Toinen osapuoli on varmasti hiljaa aina ja kaikille.
Alkuperäinen kirjoittaja ixus:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ixus:Onko se sitten hyvä, jos mies saa sen tietää joltain muulta kuin sinulta?
Keltään muulta ei sitä varmasti kuule. Toinen osapuoli on varmasti hiljaa aina ja kaikille.
Kuinka voit siihen luottaa, jos ei sinuunkaan ole voinut luottaa?
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:Niinhän sitä sanotaan, että se joka on mustis ja epäilee, on se jolla kynnys pettämiseen on pienempi, jos ei sitä ole jo tehnytkin :/
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ihan kannattaa vielä miettiä: kannattaako tunnustaa jos pettää?
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ihan kannattaa vielä miettiä: kannattaako tunnustaa jos pettää?
onko parempi kuulla se sitten joltain muilta?
onko eroa että pettää kerran vai että tekee sitä koko ajan?
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ihan kannattaa vielä miettiä: kannattaako tunnustaa jos pettää?
onko parempi kuulla se sitten joltain muilta?
onko eroa että pettää kerran vai että tekee sitä koko ajan?
No jos se riski on, että joku muu kertoo, niin ehkä sitten kannattaa kertoa. Ja ainahan pitempi "suhde" on pahempi kuin kertapano.
Alkuperäinen kirjoittaja vv:no mihin sä vedät rajan että pitää kertoa?
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja vv:no mihin sä vedät rajan että pitää kertoa?
No minä en sitä osaa sanoa, kun ei ole ajankohtaista, mutta kannattaa miettiä kanattaako kertoa ollenkaan. Jos kiinnijäämisen riskiä ei ole niin miksi kertoa?
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja vv:no mihin sä vedät rajan että pitää kertoa?
No minä en sitä osaa sanoa, kun ei ole ajankohtaista, mutta kannattaa miettiä kanattaako kertoa ollenkaan. Jos kiinnijäämisen riskiä ei ole niin miksi kertoa?
Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:Miten petit häntä? Joillakin on tietty raja. Pettäminen on kyllä niin inhottava asia. Itse en ole koskaan pettänyt, enkä toivoisi miehenikään niin tekevän :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:Miten petit häntä? Joillakin on tietty raja. Pettäminen on kyllä niin inhottava asia. Itse en ole koskaan pettänyt, enkä toivoisi miehenikään niin tekevän :heart:
En sanonu ei kun tää miehen kaveri alko hyväileen mua. Annoin koskea itseäni käsillä ja suullaan. Sen enempää ei onneksi, ettei tartte pelätä seurauksia, mutta lasken tämän jo pettämiseksi. Ja varmasti laskisi mieskin.
Alkuperäinen kirjoittaja ixus:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ixus:Onko se sitten hyvä, jos mies saa sen tietää joltain muulta kuin sinulta?
Kuinka voit siihen luottaa, jos ei sinuunkaan ole voinut luottaa?
Alkuperäinen kirjoittaja vv:mutta jos muka rakastaa ja haluaa olla aidosti toisen kanssa niin miksi loukata ja salata,,eli satuttaa toista tieten tahtoen?
koska olen monasti huomannut että totuus tulee ilmi ennemmin tai myöhemmin.
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:no ei tollasesta kannata ottaa stressiä, eri asia jos oisit sänkyyn menny.
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Jätä kertomatta ja ota opikses. Sun miehes ei luota sen jälkeen enään keneenkään, jos kerrot. Toi luottamuksen takas saaminen on tosi työläs prosessi. Jos toi on vaan yks syrjähyppy niin parempi kun kärsit itsekses.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja vv:mutta jos muka rakastaa ja haluaa olla aidosti toisen kanssa niin miksi loukata ja salata,,eli satuttaa toista tieten tahtoen?
koska olen monasti huomannut että totuus tulee ilmi ennemmin tai myöhemmin.
Tieto lisää tuskaa. Ja kertoo sen enemmin tai myöhemmin niin lopputulos on melko varmasti sama.