Kuinka lähestyä henkilöä joka on julkisuudessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Suoraan sanottuna olen siis kiinnostunut eräästä miehestä, ainut mutta tässä asiassa on se, että mies on julkkis. Miten siis voisin häntä lähestyä, ettei luule minun olevan ns. tyrkky tai että olisin kiinnostunut hänestä vain julkisuuden takia? :/
Olen parissa työjutussa ollut hänen kanssaan tekemisissä, mutta en usko että hän minua muistaa... Tilannetta ei helpota sekään, että meillä on välimatkaa paljon. Eipä oikein voi kysyä kahvillekaan 200 km:n päähän :D

Olisiko ihan typerää laittaa facebookissa viestiä? :ashamed: Vai unohdanko koko asian? Epäreilua, jos en saa edes mahdollisuutta sen takia että mies ajattelisi minun olevan joku julkisuudenkipeä hempukka :snotty: :xmas:

Mieheni työn puolesta meillä on aika paljon tämän kansakunnan kermaa tuttuina ja valitettavasti täytyy sanoa että suurimman osan mielestä kaikki yhteydenotot ulkopuolislta ovat tyrkkyjä. Ja riippuu vähän millaisissa työasioissa olet ollut tekemisissä niin ethän ns. loukkaa siihen liittyvää hajurakoa? Eli et käytä sitä hyväksi lähestymisessä jos hän on esim. ammattinsa vuoksi antanut haastattelun tms.

Mutta ainahan kannatta yrittää, olet sitten tyrkky tai onnistut! Eihän sitä koskaan tiedä...

Ei, en kyllä sitä työjuttua haluaisi edes ottaa esille. Ei ole kuitenkaan niin merkittävä asia..
En vaan tiedä mitä kirjoittaisin hänelle!! "Moi, oon kiinnostunut susta..."
Eipä siinä, vaikkei hän olisikaan julkkis en siltikään tietäisi mitä sanoa :ashamed:

anna mennä, julkkikset eivät ole vain ihmisiä mutta saatte varmaan molemmat siitä hyvän mielen. Kunhan et aloita mitenkään että 'tiedän että monet muutkin sulle oudot ihmiset...'. sanot vaan että terve pitkästä aikaa, viimeksi jäi aika vähiin niin ajattelin nyt tätä kautta...

Voithan aina keksiä jonkun tekosyyn. Mitä se harrastaa tai mitä tuli silloin työasioissa ilmi, jotain josta haluat tietää lisää. Julkkikset on siitä erilaisia taviksiin verrattuna että ne kyllä laittaa turhan pelin heti poikki eivätkä jahkaile kuukausi tolkulla, yleensä...

Alkuperäinen kirjoittaja siitä vaan:
anna mennä, julkkikset eivät ole vain ihmisiä mutta saatte varmaan molemmat siitä hyvän mielen. Kunhan et aloita mitenkään että 'tiedän että monet muutkin sulle oudot ihmiset...'. sanot vaan että terve pitkästä aikaa, viimeksi jäi aika vähiin niin ajattelin nyt tätä kautta...

Niin, oon vaan aika varma että ei mua kyllä muista.. Ja täytyy tunnustaa että satuin näkemään yhden haastattelun hänestä jossa puhui omista arvoistaan, nekin oli lähellä mun omia arvoja :) Mutta kuulostaisin ihan täydelliseltä stalkkerilta jos kertoisin jotain tuollaista :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja tai:
Voithan aina keksiä jonkun tekosyyn. Mitä se harrastaa tai mitä tuli silloin työasioissa ilmi, jotain josta haluat tietää lisää. Julkkikset on siitä erilaisia taviksiin verrattuna että ne kyllä laittaa turhan pelin heti poikki eivätkä jahkaile kuukausi tolkulla, yleensä...

Toi on varmasti totta, että kertoo heti jos ei ole kiinnostunut. Voi kun tietäisi että onko tulossa tänne meille päin niin kysyisin kahville :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tai:

Toi on varmasti totta, että kertoo heti jos ei ole kiinnostunut. Voi kun tietäisi että onko tulossa tänne meille päin niin kysyisin kahville :D

Hyvä, kysy =)
Onko se muusikko?

Alkuperäinen kirjoittaja hehe:
mä joskus hurmoksissani laitoin yhdelle julkisuuden henkilölle kaveripyyntöä facebookissa. kumma juttu kun ei hyväksyny. nyt jo itteeni naurattaa. :D

:D Tää kyseinen tyyppi on kyllä mun fb-kaveri, mutta niin on moni muukin...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hehe:
mä joskus hurmoksissani laitoin yhdelle julkisuuden henkilölle kaveripyyntöä facebookissa. kumma juttu kun ei hyväksyny. nyt jo itteeni naurattaa. :D

:D Tää kyseinen tyyppi on kyllä mun fb-kaveri, mutta niin on moni muukin...

Ai tää kyseinen julkkis on siis jo sun fb-kaveri?
Oletko sä lisännyt hänet kaveriksi tämän yhteisen työjutun jälkeen vai miten?
Onko hänellä tosi suuri määrä fb-kavereita ylipäätään, eli hyväksyykö kavereiksi kaikki fanit ym. sitä pyytävät, vai pitääkö jotain rimaa?

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Ai tää kyseinen julkkis on siis jo sun fb-kaveri?
Oletko sä lisännyt hänet kaveriksi tämän yhteisen työjutun jälkeen vai miten?
Onko hänellä tosi suuri määrä fb-kavereita ylipäätään, eli hyväksyykö kavereiksi kaikki fanit ym. sitä pyytävät, vai pitääkö jotain rimaa?

Joo on mun fb-kaveri. Lisäsin kaveriksi työjutun jälkeen, mutta olen huomannut että hyväksyy varmasti kaikkien kaveripyynnöt. Seinälle kirjoittelee fanit paljon.
Mä yritän kovasti miettiä, että mitä kirjoittamalla saisin hänet kiinnostumaan.. Pitääkä mun heti ekassa viestissä kertoa elämäntarinani, ei kai? :D
Äh, on tää hankalaa! Ja mä en oo mitenkään verbaalisesti lahjakas.. En saa puettua tunteitani sanoiksi...

Uskon että on vaikeeta keksiä sopivanlainen viesti! Ehkä ei tosiaan ihan sitä koko elämäntarinaa kannata vuodattaa, vaan ennemminkin pitää viesti tiiviinä ja ytimekkäänä, ettei tule sellasta romaanin vuodatuksen tuntua ;D

Ja sinuna en myöskään lähettäis sitä keskellä yötä, ettei tuu sellasta epäilystä, että ootko lähettäny sen esim. kännissä. Tai toisaalta että olisit joku stalkkeri ja olet valvonut koko yön ja miettinyt häntä ja sitten laittanut viestin ;D

^ :laugh: Pitää yrittää pitää viesti lyhyenä! Enkä todellakaan lähetä viestiä keskellä yötä :D Tuun huomenna taas miettimään tätä asiaa! Oon nyt kyllä päättänyt että viestin laitan, kiitos teille kaikille avusta =) :heart:

Vanha ketju, mutta pakko jatkaa tähän: entäs jos on toisin päin? Siis minä olen työni puolesta jonkinlainen puolijulkkis ja siksi fb-kaverina paljon miehiä, joista eräs on ihanalla vähäeleisyydellään ja sivistyneisyydellään tullut jo pari viikkoa uniinikin. Tekisi mieli jotain viestittää, mutta en tiedä mitä kirjoittaisin, että en itsestäni ihan idioottia tekisin.

Alkuperäinen kirjoittaja hölmö ja yksinäinen;23540784:
Vanha ketju, mutta pakko jatkaa tähän: entäs jos on toisin päin? Siis minä olen työni puolesta jonkinlainen puolijulkkis ja siksi fb-kaverina paljon miehiä, joista eräs on ihanalla vähäeleisyydellään ja sivistyneisyydellään tullut jo pari viikkoa uniinikin. Tekisi mieli jotain viestittää, mutta en tiedä mitä kirjoittaisin, että en itsestäni ihan idioottia tekisin.

Miksi ihmeessä sä tekisit itsestäs idiootin lähestymällä tuota miestä?
Anna palaa nainen! Mitä sulla on menetettävää!? :)