Relaatio 1259

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MAG1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2.2
pääsana lounas 5 5 biisi (löytyy wikistä luettelo kappaleista)
heik kaakko 8 6 tähän auttais vastasana...helsinkiläisen bändin biisi, bändin lopussa on !
metal ylös 9 bändi, alkaa metal

(oon just tekemässä tätä rellua, laitan omia jumeja myöhemmin)

Vitsit tää on vaikee! Ainakin mulle.... Tässä on PALJON jumeja, mut kun mä en näistä pääse eteenpäin! Yksi ruutu on vielä kokonaan avaamattakin. Jos näillä pääsisi edes vähän eteenpäin -uusiin jumeihin... 😅

1.1
Vasemmassa laidassa rajasana TuPa 6
Kuk alas 6+12 ja 5
Lin 10 ja 11 ja kympista alas rajalle 10+7+14+2+10 (vastassa Kää, naapuriruudusta ei ole apuja)
Thu 11 (Onko siinä sanassa Thu vai pitiäsikö jotain suomentaa vai...?)
Dem 5
Spid 5 ja 3+7
Toi 5+10 (Kolme ....musta ei kelpaa...)

1.2
PePa 4+2+5 (en löydä Imdb:stä sopivaa, löytyy vain Opri ja Oleksi ja Anu ja Mikko ja niissä ei sovi kirjaimet)
U.T.h.H.h 5 ja 15 (sitä h:ta olen kokeillut, ja presidenttiä ja kampanjapäällikköä ja ties mitä)
Lap 6
Her.Ih 5 rajasana

1.3
Lap 5
Ai.ju 5+8 ja sen jatko 5 (tuo Her.Ih yhdistyvä)
JaPa 14+10
Ikuisen Vapun tekijöistä 5+14 (oon yrittänyt selata kappaleita Wikipediasta, mut ei löydy)
Ou lähtevät 5+4+4, 9, 6+5+1+6+7 (väliviivallinen) ja 6

(lisää jumeja seuraavassa viestissä...)

Lupasin lisää jumeja... Tässä tulee...

2.1
M.A.N 3+9+5+3+3+4 Onko tää kirja vai kappale vai... ja jos on kappale niin onko hänen oma vai jäniksen ja kissan lapsille suunnattua tuotantoa? Jotenkin mä jämähdän vain Herra Huuhun ja siihen hevosenhoito-ohjesäännön lukemiseen...
Pääsanasta 5, yhdistyy tuohon edelliseen. On kokeiltu sillit, tigerit ja eaglet (siis mitä Abban kappaleista löydän 5 kirjaimisia)
Ten 8+8 (onko tää pelaaja vai joku turnaus?)
Ju 6 ja sen jatko 6+12 (tälle vastassa Rollo, naapuriruudusta ei oo apuja kun ei oo ees auki...)
Tuo.Yh 6+5 ja sen jatko 10 (rajasana)

2.2
Pääsanasta alas 18 ja jatko 6, vastassa keksijä ja taiteilija ja nero ja...
Hesa 5
Lu.Uk 4
Ice 8
Her 10 (Pelikortti ei kelpaa)
Met ja Met yhdistävä 10

2.3
Ruu 4+3 ja 5+8
Je.Va 10 (rajasana)
Ka, Ba ja Ra yhdistävä 8

Ja vielä lisää tulis jumeja yhden viestin verran...

Enempää ei oo jumeja tässä kohtaa. Mä lupaan....

3.2
Koo (alhaalla rajalla) 5, 12 ja 13 (12 yhdistyy lisäksi 5 ja 13) yhdellekään ei ole jatkoja
Per 6+9 (mielestäni kaikki kävin läpi, mut...)
Spe 6+4+2+6 (ekassa on viis kirjainta ja pilkku) Mä keksin vain Spe, Simo ja Vesku -mut ei riitä kirjaimet viimeiseen!
Kau 6+6
Ves ja Lum 8

3.3
Tim 4+5
La.Nä 8+5
Aur 9 (Aamurusko ei käy)
Kul 6+5
Onn 5+8

Jos näillä saisi edes tuon viimeisen 3.1 ruudun auki....

Vitsit tää on vaikee! Ainakin mulle.... Tässä on PALJON jumeja, mut kun mä en näistä pääse eteenpäin! Yksi ruutu on vielä kokonaan avaamattakin. Jos näillä pääsisi edes vähän eteenpäin -uusiin jumeihin... 😅

1.1
Vasemmassa laidassa rajasana TuPa 6 millaista se tupa on ei kylmää vaan...
Kuk alas 6+12 ja 5 suosittu turisti- ja näköalapaikka etelä Ranskassa
Lin 10 ja 11 ja kympista alas rajalle 10+7+14+2+10 (vastassa Kää, naapuriruudusta ei ole apuja) rajasana on elokuva, perustuu
Suzanne Collins'n romaaniin

Thu 11 (Onko siinä sanassa Thu vai pitiäsikö jotain suomentaa vai...?) biisi, nimessä on tuo thu
Dem 5 vastasanalla, saat tuon ekan kautta
Spid 5 ja 3+7 5 saat tuo eka vinkin kautta, toinen näyttelijä spid elokuvassa
Toi 5+10 (Kolme ....musta ei kelpaa...) suomalainen naislaulaja

1.2
PePa 4+2+5 (en löydä Imdb:stä sopivaa, löytyy vain Opri ja Oleksi ja Anu ja Mikko ja niissä ei sovi kirjaimet) animaatioelokuva jossa PePa ääninäyttellijä
U.T.h.H.h 5 ja 15 (sitä h:ta olen kokeillut, ja presidenttiä ja kampanjapäällikköä ja ties mitä) elokuvan koira
Lap 6 puhekielinen synonyymi tuolle lap
Her.Ih 5 rajasana perheenjäsen her ih perheessä

Lupasin lisää jumeja... Tässä tulee...

2.1
M.A.N 3+9+5+3+3+4 Onko tää kirja vai kappale vai... ja jos on kappale niin onko hänen oma vai jäniksen ja kissan lapsille suunnattua tuotantoa? Jotenkin mä jämähdän vain Herra Huuhun ja siihen hevosenhoito-ohjesäännön lukemiseen...
Pääsanasta 5, yhdistyy tuohon edelliseen. On kokeiltu sillit, tigerit ja eaglet (siis mitä Abban kappaleista löydän 5 kirjaimisia) bändi
Ten 8+8 (onko tää pelaaja vai joku turnaus?) ten pelaaja, nainen. Vaati vastasanan
Ju 6 ja sen jatko 6+12 (tälle vastassa Rollo, naapuriruudusta ei oo apuja kun ei oo ees auki...)ei päivä ju vaan ... toka sitten kappale jossa tuo 6 sana
Tuo.Yh 6+5 ja sen jatko 10 (rajasana)tuo.yh, jonka perusti Ellen Goldsmith ja toinen vastasanan single tai sitten 2014 vuoden elokuva

2.2
Pääsanasta alas 18 ja jatko 6, vastassa keksijä ja taiteilija ja nero ja...ihan pääsanan kappale ja jatkon saat siitä
Hesa 5 puhekielen nimitys hesalle
Lu.Uk 4 animaatioelokuvan lu.uk nimi
Ice 8 vastasana suomeksi
Her 10 (Pelikortti ei kelpaa) korttipakasta tämäkin löytyy, eräässä animaatioelokuvassa on ainakin her niminen tällainen
Met ja Met yhdistävä 10 tuossa on neljä noita met alkavia mutta mitään ei yhdistä 10

2.3
Ruu 4+3 ja 5+8
Je.Va 10 (rajasana)
Ka, Ba ja Ra yhdistävä 8

Ja vielä lisää tulis jumeja yhden viestin verran...

1.3
Lap 5 enkuksi
Ai.ju 5+8 ja sen jatko 5 (tuo Her.Ih yhdistyvä) suomalainen aitajouksija ja jatko puhekielinen nimitys esim jaakolle
JaPa 14+10 laji uudelta mantereelta
Ikuisen Vapun tekijöistä 5+14 (oon yrittänyt selata kappaleita Wikipediasta, mut ei löydy) on se kappale heiltä. Myös tämän niminen elokuva on olemassa ja siinä on DeLorean
Ou lähtevät 5+4+4, 9, 6+5+1+6+7 (väliviivallinen) ja 6 nämä oli aika hankalat, tapahtumia paikassa ou ja molemmat liittyvät olueen

(lisää jumeja seuraavassa viestissä...)

Enempää ei oo jumeja tässä kohtaa. Mä lupaan....

3.2
Koo (alhaalla rajalla) 5, 12 ja 13 (12 yhdistyy lisäksi 5 ja 13) yhdellekään ei ole jatkoja 5 on pisteitä ja viivoja, 12 on asevoimissa käytetty koo ja 13 oli vinkattu tuolla aimmein "aarne, bertta, celsius..."
Per 6+9 (mielestäni kaikki kävin läpi, mut...) ex radiotoimittaja ja kansanedustaja
Spe 6+4+2+6 (ekassa on viis kirjainta ja pilkku) Mä keksin vain Spe, Simo ja Vesku -mut ei riitä kirjaimet viimeiseen! eka on oikein mutta seuraavat ei. löytyy ainakin Areenasta "laskukilpailu"
Kau 6+6 biisi, esittäjä vastasanana
Ves ja Lum 8 lumi on ves tällainen, yleissana

3.3
Tim 4+5 yhtye
La.Nä 8+5 kappale, vastasana auttaa jos muuten ei löydy
Aur 9 (Aamurusko ei käy) Aur kappale
Kul 6+5 suomalainen urheilutoimittaja
Onn 5+8 artisti

Jos näillä saisi edes tuon viimeisen 3.1 ruudun auki....

1.3
pääsanasta 11
pääsanasta 4,6
pääsanasta 8,6, ovatko nämä kappaleita ??? Kaikki ovat kappaleita, ja ihan wikistä löytyy 🙂

2.2
usk 4,8,8 pap putous
ruum 8,2,5 kuuluisa taidemaalari
metal 12 ratkojat.fi

2.3
tuh 8 oisko 9? tuo selvinnee, kun saat ton 7,9 jatkot ja 7,9 saksalaiset veljekset, jotka kirjoittaneet
pik kak 6,5 hul hen Hen on myös tämä, yle areenastakin löytyy

kysytäämpä apua:
1.1
sek ylös 4 7
ransk alas 7 7
1.2
dark alas 4 5
1.3
jaska oikea 5 7
olut ylös 13 4
2.1
pääsana lounas 5 5