Kuinka lausutte Hello Kitty lapsillenne? Ja katsooko lapsenne sarjaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Sanotteko niinkuin kirjoitetaan?
vaiko englantilaisittain "helou kiti" ?
Vai puhutteko hahmosta pelkästään "kiti" nimellä?

Oon kuullu niin erilaisia versioita kavereilta että kuinkas muualla suomessa:)

Alkuperäinen kirjoittaja Neeanäiti:
Helou kiti ja niin sanoo tomerasti myös 3-vuotias. :)

Minua ihan jännittää, mitä ne minun 15- ja 13-vuotiaat poikani aamulla tuumivat, kun sanoa paukautan heille ekaksi, että helou kiti ja sitten päälle vielä, että hello kitty :o Luultavasti sanovat, että äiti mene nukkumaan.

En lausu tuota millään tavalla! Inhoan koko hahmoa enkä ikinä suostuisi ostamaan yhtään vaatetta tai tavaaa joissa tuo otus on näkyvissä. En lakkaa ihmettelemästä kuinka kauan ne oikein pysyy markkinoilla!

Hellou kitiii! Wikissä tuli vastaan relaatioita tehdessä joku tokiolainen hotelli missä oli sadomasokisteille joku Hello Kitty-huone.. Sen jälkeen olen katsonut meidän 70 senttistä Kittyä vähän eri silmin... Enkä tarkoita et sitoisen sen tai mitään :)

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Neeanäiti:
Helou kiti ja niin sanoo tomerasti myös 3-vuotias. :)

Minua ihan jännittää, mitä ne minun 15- ja 13-vuotiaat poikani aamulla tuumivat, kun sanoa paukautan heille ekaksi, että helou kiti ja sitten päälle vielä, että hello kitty :o Luultavasti sanovat, että äiti mene nukkumaan.

Nauroin tälle 5minuutta:D Pitää varmaan munkin nyt menn nukkumaan. Kiitos päivän parhaista nauruista. Tai taisi olla viikon pisin nauru vedet silmissä, eli joo, olen todellakin vähän väsynyt :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nauroin tälle 5minuutta:D Pitää varmaan munkin nyt menn nukkumaan. Kiitos päivän parhaista nauruista. Tai taisi olla viikon pisin nauru vedet silmissä, eli joo, olen todellakin vähän väsynyt :)

Ole hyvä :) Ihan kohta unten maille täälläkin ja aamulla sitten on ne jännät paikat :D

Helou Kiti Myös puhutaan pelkkänä Kitinä, riippuen tilanteesta. 2v sanoo pelkästään Kity ja tykkää ohjelmasta niin kuin veljetkin. Ja kyllä äitikin ihan mielellään katsoo lasten kanssa :D

Muistanpa ajan jolloin tämä oli kova juttu myös. Tuolla -80 luvulla. Silloin kyllä taidettiin kaikkien kavereiden kanssa sanoa se kuten kirjoitetaan. Niin taisi kaikki muutkin suussa vääntyä. Mutta kyllä nuo meidän lapset sanoo 'helou kiti'

Yhteistyössä