Oltiin taas leikkipuistossa..Mammoilla siellä on omat porukkansa ja omat kaverinsa joita treffaavat. Jututin yhtä mammaa hetkisen, ennen kun hänen kaverinsa tuli paikalle. Sitten kuitenkin huomasin olevani "ylimääräinen" ja siirryin takaisin keskusteluihin perhepäivähoitajaryhmään.. Mutta kyllä tuli kamala ystävän kaipuu..(Huom. olen noin vuoden ajan satunnaisesti käynyt tuossa lähipuistossa joka on ihan kivenheiton päässä).
Esikoisen aikaan minulla oli ystävä, Mervi, jonka kanssa lenkiteltiin joka päivä ja kahviteltiin..Kuluteltiin aikaa ja oli tosi ihanaa. Nyt pikkukakkosen aikaan en ole mistään saanut, siis läheltä, ketään sellaista.. :'(
Naapurustossa on yksi kolmen lapsen äiti, jota olen yrittänyt lähestyä..Ei kuitenkaan toimi.. Hän tuntuu olevan aina yhtä koppava ja kylmä minun lähestymisyrityksistä huolimatta.. Ja muitapa tässä ihan lähellä ei olekaan. Siis ok-taloalueella asutaan.
Kertokaas miten löydän ystävän? Ja vieläpä suht läheltä?
Esikoisen aikaan minulla oli ystävä, Mervi, jonka kanssa lenkiteltiin joka päivä ja kahviteltiin..Kuluteltiin aikaa ja oli tosi ihanaa. Nyt pikkukakkosen aikaan en ole mistään saanut, siis läheltä, ketään sellaista.. :'(
Naapurustossa on yksi kolmen lapsen äiti, jota olen yrittänyt lähestyä..Ei kuitenkaan toimi.. Hän tuntuu olevan aina yhtä koppava ja kylmä minun lähestymisyrityksistä huolimatta.. Ja muitapa tässä ihan lähellä ei olekaan. Siis ok-taloalueella asutaan.
Kertokaas miten löydän ystävän? Ja vieläpä suht läheltä?