Kuinka löydän ystävän? (Mammaystävä hukassa)

Heili Karjalasta

Aktiivinen jäsen
06.01.2006
10 581
0
36
Oltiin taas leikkipuistossa..Mammoilla siellä on omat porukkansa ja omat kaverinsa joita treffaavat. Jututin yhtä mammaa hetkisen, ennen kun hänen kaverinsa tuli paikalle. Sitten kuitenkin huomasin olevani "ylimääräinen" ja siirryin takaisin keskusteluihin perhepäivähoitajaryhmään.. Mutta kyllä tuli kamala ystävän kaipuu..(Huom. olen noin vuoden ajan satunnaisesti käynyt tuossa lähipuistossa joka on ihan kivenheiton päässä).

Esikoisen aikaan minulla oli ystävä, Mervi, jonka kanssa lenkiteltiin joka päivä ja kahviteltiin..Kuluteltiin aikaa ja oli tosi ihanaa. Nyt pikkukakkosen aikaan en ole mistään saanut, siis läheltä, ketään sellaista.. :'(

Naapurustossa on yksi kolmen lapsen äiti, jota olen yrittänyt lähestyä..Ei kuitenkaan toimi.. Hän tuntuu olevan aina yhtä koppava ja kylmä minun lähestymisyrityksistä huolimatta.. Ja muitapa tässä ihan lähellä ei olekaan. Siis ok-taloalueella asutaan.

Kertokaas miten löydän ystävän? Ja vieläpä suht läheltä?

Mä oon miettiny ihan samaa. Että mistä löytäis ystävän jonka kans vois kahvitella ja ulkoilla, ja joka asuis ihan kävelymatkan päässä.. Kaikki ystävät jotka ovat tässä lähellä asuneet ovat muuttaneet pois :'( Pidetään kyllä yhteyttä ja kyläilläänkin, mutta pitkien välimatkojen vuoksi aika harvoin..

Se on jostain syystä vaikee päästä sisäpiiriin.
Mikähän siinä on,ettei näin "aikuisena" onnistu luomaan uusia kaverisuhteita.
Mullakin olis halua tapailla/jutella muitten mammojen kanssa.
Osan kanssa jäänyt ykspuoleiseks yhteyden pidoks,joten oon sit jättänyt yrittämisen.
No ap tarvinnee toivoo,että joku mamma ottaa sun lähestymisen vastaan ja saat juttu seuraa.

täältä kaksplussan sivuilta olen saanut monta ystävää. laittanut vaan ilmoituksen että löytyykö muita ikäisiäni mammoja tästä kaupungista jossa asun.. 4 hyvää ystävää olen näin saanut. kokeileppa tätä keinoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Niin siis se vauvamuskari-ajatus murskaantui siihen, että meijän 1v nukkuu päiväunia siihen aikaan kun se ryhmä kokoontuu.. Ja avoimeen päiväkotiin en saa viedä 6v esikoistani mukana..

:(

Etkö voi esikoisesi eskari-aikana siellä käydä? Vauvasi kanssa kahden?
Miten muuten teillä menee nykyään yöt? Luin vaan yks pvä kun hehkutit hyvin nukuttua yötä :) Meillä päin peetä!

Alkuperäinen kirjoittaja aino:
Niin siis se vauvamuskari-ajatus murskaantui siihen, että meijän 1v nukkuu päiväunia siihen aikaan kun se ryhmä kokoontuu.. Ja avoimeen päiväkotiin en saa viedä 6v esikoistani mukana..

:(

Etkö voi esikoisesi eskari-aikana siellä käydä? Vauvasi kanssa kahden?
Miten muuten teillä menee nykyään yöt? Luin vaan yks pvä kun hehkutit hyvin nukuttua yötä :) Meillä päin peetä!

Joo siis se oli vain se yksi hyvä yö. Siis ainoa hänen elämässään. Nyt taas sama rumba; Herätään 8-10-16 kertaa yössä.. KRÄÄÄK. Kaura, ohra, ruis, vehnä pois ruokavaliosta..Ja maitoakin on vähennetty "minimiin". Allergiatesteihin päästään lokakuussa n. 2-3vkon päästä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
täältä kaksplussan sivuilta olen saanut monta ystävää. laittanut vaan ilmoituksen että löytyykö muita ikäisiäni mammoja tästä kaupungista jossa asun.. 4 hyvää ystävää olen näin saanut. kokeileppa tätä keinoa.

Tarvii varmaan kokeilla. :D Nykyään kun voi laittaa vaikkapa kuvallisen ilmoituksen. :D (jos ne ihmiset vaikka pelkää miun naamataulua). ;)

Tarvii varmaan kokeilla. :D Nykyään kun voi laittaa vaikkapa kuvallisen ilmoituksen. :D (jos ne ihmiset vaikka pelkää miun naamataulua). ;)

Mites kaakonkulman mammat? eikös teillä joku mammateam ollutkin jo? Entä se avoinpk, vauvan kans päivisin, ilman esikkoa.

Sama suru täälläkin...
Ite oon kauheen urasuuntautunut ollut jo kymmenen vuotta ja kaikki kaverit ovat kadonneet. Oikeen hirvittää se yksinäisyys joka painaa päälle kun ei oo ketään jolle jutella ja käydä kahvilla ja kävelyllä.
Vauva syntyy kahden kk päästä ja jo nyt oon hyppinyt seinille kun oon jo sairaslomalla ennen äitiysloman alkua.
Miten ennen niin sosiallisesta ihmisestä on voinu tulla tämmönen kotihiiri...

On kurjaa kun ei oo kavereita.

:/

Alkuperäinen kirjoittaja aino:

Mites kaakonkulman mammat? eikös teillä joku mammateam ollutkin jo? Entä se avoinpk, vauvan kans päivisin, ilman esikkoa.

Kyllähän meillä on tuo kaakonkulman mammat, mutta niistäkin ihmiset alkaa mennä töihin/opiskelemaan, viimeistään vuoden vaihteen jälkeen... Ja me ollaan tapailtu kaupungilla/satamassa, koska ollaan vähän eri puolilta kaupunkia oltu kaikki...

Se avoin päiväkoti vähän ajatuksena "hirvittää"... Ne kuppikunnat sielläkin jne.. Ainahan voin käydä pari kertaa katsastamassa tilanteen, mutta...odotukset eivät ole korkeat. En edes tiedä missä täällä on lähin avoin pk. ja miten se on auki... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Tuitsu:
Sama suru täälläkin...
Ite oon kauheen urasuuntautunut ollut jo kymmenen vuotta ja kaikki kaverit ovat kadonneet. Oikeen hirvittää se yksinäisyys joka painaa päälle kun ei oo ketään jolle jutella ja käydä kahvilla ja kävelyllä.
Vauva syntyy kahden kk päästä ja jo nyt oon hyppinyt seinille kun oon jo sairaslomalla ennen äitiysloman alkua.
Miten ennen niin sosiallisesta ihmisestä on voinu tulla tämmönen kotihiiri...

On kurjaa kun ei oo kavereita.

:/

:hug: Minulla taas kaikki ihmissuhteet on niin "erilaisissa elämän tilanteissa" keskimäärin mitä meijän perhe... On niin laidasta laitaan noita ystäviä tullut haalittua..

Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
Mistä päin Lpr:aa olet?

Uus-Lavolasta, Skinnarilan lähimaastosta (siis on skinnarilan puolella Uus-Lavolaa tää meijän tönö).

No höh, myö asutaa Lauritsalassa, turhan pitkä kävelymatka.

On joo harmillisen pitkä matka.. Ei oikein kunto kestäis kävellä ees sinne saakka. :D

Uusimmat

Yhteistyössä