Kuinka löydän ystävän? (Mammaystävä hukassa)

Me muutettiin tänne 2v sitten. Mulla on nyt täällä 3 kotiäitikaveria. Yhteen tutustuin perhekerhossa tai oikeastaan hänen siskonsa tutustutti, kun kyselin vauvalle pinnasänkyä ja tältä kaverilta ollaan sitten kaikenlaista ostettu. Yhteen tutustuin pojan silloin 3v kerhossa kun me molemmat äidit siellä oltiin mukana parina ensimmäisenä kertana ja myöhemmin aina oltiin poikiamme viemässä ja tuomassa. Kolmanen taasen pysäytin kadulla, kun arvelin hänen vaunuissa olevan vauvan olevan samanikäinen kuin pienimmäisemme ja myöhemmin törmäiltiin jälleen ja vaihdettiin numeroita.

Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Alkuperäinen kirjoittaja tässä:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tt.asp?appid=69

Miepä katon nuokin läpi.. :D

ja laita ihmeessä oma ilmoitus =) kuten myös ihan lehtien palstoille, siis vauvan, kaksplussan, perhe, odotus.. eikös niissä melkein kaikissa ole.. tai ihan lähikaupan seinälle vois..

Mee vaa rohkeesti sinne avoimeen päiväkotiin! Ainakin jokunen vuosi sitten se toimi kourulassa, siinä ihan helsingintien laidassa, sellasessa rivitalossa. Aivan mahtava paikka! Asiantuntevat ja innostuneet ohjaajat ja lapsille sekä äipälle paljon kavereita... Harmi, ettei myö enää asuta paikkakunnalla (siis uus-lavolassa asuttiin ennen), ni voitais tavata... Mut onhan sillä suunnalla paljon lapsiperheitä. Käy vaan ahkerasti puistoissa ja yritä päästä juttusille! Kyl se ystävä viel löytyy=)

Mulla sama, kavereita/juttuseuraa löytyy kyllä, mutta ei ystäviä. Eikä johdu yrityksen puutteesta.. Tuntuu ilkeältä kun olen 2v yrittänyt ja kuvittelenkin että ollaan kavereita, ja sitten kuulen esim. kynttiläkutsuista missä kaikki muut äidit olivat ja minua ei edes kutsuttu. En tiedä jaksanko edes yrittää enää.

Uusimmat

Yhteistyössä