M
Mölököllimalli
Vieras
Luin tuossa uusinta Vauvalehteä. Siinä oli juttu masentuneiden äitien masentuneista vauvoista. En sairasta masennusta enkä syö mielialalääkkeitä mutta toisinaan olen äärimmäisen väsynyt ja kyllästynyt tähän kotielämään lasten kanssa (3kpltta.) Kuuntelen ehkä lasteni tarpeita liiankin tarkoin ja ahdistun jos en kerkeä tai jaksa aina niihin vastata.
Nyt katselen vauvaamme 5kk kokoajan sillä silmällä että...kärsiiköhän se kun sillä on tämmöinen äiti. Hymyileehän se? Onko kaikki VARMASTI hyvin. En millään meinaa hyväksyä että olen vajavainen ja voimanikin ovat vajavaiset. Onneksi on mies joka paikkaa kun äiskä ei aina jaksa olla aurinkoinen ja lempeä. Onko muita jotka eivät meinaa keretä ja riittää jokaiselle.
Nyt katselen vauvaamme 5kk kokoajan sillä silmällä että...kärsiiköhän se kun sillä on tämmöinen äiti. Hymyileehän se? Onko kaikki VARMASTI hyvin. En millään meinaa hyväksyä että olen vajavainen ja voimanikin ovat vajavaiset. Onneksi on mies joka paikkaa kun äiskä ei aina jaksa olla aurinkoinen ja lempeä. Onko muita jotka eivät meinaa keretä ja riittää jokaiselle.