Kuinka merkitään päivärahahakemukseen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Määää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Määää

Vieras
Kaveri kysyy, kuinka merkitsee päivärahahakemukseen lapsensa, kun on etäisä ja äidillä on yksinhuoltajuus. Äiti on kotona kotihoidontuella ja kaverini maksaa elatusmaksua. Tarvitseeko kaveri jonkinlaisen todistuksen asumisjärjestelyistä ja lasten huoltosopimuksesta tms. liittoa varten?

Tarvitseeko liittoon lähettää verotodistus vai minkä mukaan liitto pidättää veroa ansiosidonnaisesta päivärahasta?

Kiitos, jos joku osaa auttaa! =)
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä