Kuinka monella on induktio hella? vai mikä se on nimeltään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
siis sellanen tasa pintanen hella? onko ne millasii käytössä? joskus olen sellasta jossain käyttäny ja se oli jotenki ihan ihmeellinen ja ei jotenki saanu sopivaa kiehumispistettä kun joko kiehu aina yli tai ei ollenkaan.Nyt olis jossain vaiheessa uus hella hankinnassa ja mies haluis induktion ja mä taas ihan tavis mallisen.

Induktioliesi on se, johon käy vain sellaiset astiat joihin magneetti tarttuu. Tavallisia liesiäkin saa "tasaisina", mutta niihin käy kaikki kattilat ja pannut.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Induktioliesi on se, johon käy vain sellaiset astiat joihin magneetti tarttuu. Tavallisia liesiäkin saa "tasaisina", mutta niihin käy kaikki kattilat ja pannut.

ai niitä on tavallisiakin tasasella pinnalla...enpä paljon oo seurannu.Sellanen hella ehdottomasti mihin sopii kaikki kattilat ja pannut,en rupee nyt uusii niitäkin.

Musta tuo kattilajuttu induktioliesien yhteydessä puhuttaessa on ihan turhaa. Meillä ei ole yhtään kattilaa joka ei sopisi induktioliedelle, eivätkä todellakaan ole mitään samaa sarjaa ja muutama on yli 20 vuotta vanhojakin. Aika harvassa on sellaiset kattilat jotka ei käy induktioliedelle. Ja sähkökulutusta ajatellen, induktioliesi ei todellakaan ole niin kallis kuin kuvittelette, varsinkin kun hinnat tulevat koko ajan alaspäin.

Alkuperäinen kirjoittaja ss:
http://www.mustaporssi.fi/index.php?id=1266&p=227

Tälläsenkö haluat? Meillä on ja erittäin tyytyväinen olen ollut. Valittiin kiertoilmalla ja se kannatti!

eiku mä haluan ihan sellasen vanhan mallisen hellan mis ne levyt koholla mut mies haluis tollasen mis tasanen pinta ja tod.näk.sellanen se loppujen lopuks tulee olemaan mut mä haluan sellasen mihin sopii just kaikki kattilat ettei tarvii niitäkin uusia.Ja sit ne jotkut mallit on niin rumiakin mut onneks niitäkin on joka lähtöön.

Induktioliedellä juuri on lämmönsäätö todella helppoa, se on tainnut olla tavallinen keraaminen taso, jota oot koittanut. Lähes kaikki nykyiset kattilat käy induktiolle, ja sitä voi tosiaan testata magneetilla.

Induktio ollut meillä jo muutamia vuosia, ja muuhun en enää vaihtais.

Yhteistyössä