Kuinka monella on käynyt oikeasti niin että kuukautiset helpottanu synnytyksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Joskus luin asiasta ja oli että olisi vähemmän kivuliaat ym.
Mulla oli olemattomat kivut, vuoto normaalia ellei vähäistä.. Ja nyt synnytyksen jälkeen vuodan ku seula, hyytymiä tulee, kivut aivan hirveät, jos pitäis käydä isommalla hädällä ei onnistu koska en voi ponnistaa=tuntuu että kohtu tms. repee.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuäiti:
:wave: vuoto on pienempää eikä kipuja ole enää oikeestaan ollenkaan (jos ei häpyhuulien puutumista lasketa). Ennen saatto olla maha kovinkin kipee menkkojen aikaan. Hermoherkkä kyl yhä olen... :D

Eli jollain siis on oikeasti niin :D

ennen synnytystä 2 viikon menkat,jumaleissön mitkä kivut ja vuoti melko reippahasti..
nyt vuosi synnytyksestä ja ei mitään kipuja missään,5 päivän menkat ja vain eka päivä on runsas..sekä kierto lyheni..

mulla oli lähes kivuttomat menkat ennen raskauksia. Ekän jälkeen tuli kivuliaammaksi ja tokan jälkeen paheni entisestään. Nyt on kierukka eikä onneksi menkkoja lainkaan...

Parit ekat menkat raskauden jälkeen vuoto muistutti tulvaa, mutta nopeasti normalisoitui, mutta kivut ei kyllä mihinkään kadonneet.

Vuotoa on paljon enemmän kuin ennen lapsia, mutta menkat alkaa tasasemmin väliajoin ja kestää "vakio"-ajan. Muutenkin vuoto tulee aina "samassa tahdissa" joka kuukausi. Joten minusta on helpottanu, ekojen päivien tulva-tilanteesta huolimatta.

Yhteistyössä