Kuinka monella perheellä on Opel zafira?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen joutunut ajamaan sellaisella kerran, ja Audiin tottuneena voin sanoa että KARMEA kokemus. Tuntui että auto kaatuu mutkassa, ja motarilla 120km/h vauhdissa tuntui lähtevän lentoon.. Hui, en uskaltaisi lasta ottaa kyytiin. Käy koeajolla ja totea itse sama!

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Olen joutunut ajamaan sellaisella kerran, ja Audiin tottuneena voin sanoa että KARMEA kokemus. Tuntui että auto kaatuu mutkassa, ja motarilla 120km/h vauhdissa tuntui lähtevän lentoon.. Hui, en uskaltaisi lasta ottaa kyytiin. Käy koeajolla ja totea itse sama!

höpö höpö!!! Oon kyllä koeajanut ja hyvä oli! varmaan oli siinä autossa vikaa jota ajoit!!

No, eihän Opel ja Audi kulje ihan samassa sarjassa...ymmärrän tuntemuksen!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

höpö höpö!!! Oon kyllä koeajanut ja hyvä oli! varmaan oli siinä autossa vikaa jota ajoit!!

Se auto oli pakasta vedetty, ajoin Jyväskylästä Helsinkiin, liikkeestä toiseen, kun asiakas halusi juuri tietyn värisen, ja Jkl:stä löytyi... Eli en usko vikaan...
Mutta, en yleensäkään tykkää tila-autoista, ite ajan farkulla. Meillä ukolla on maasturi, joka on rekisteröity 7:lle... Usko huvikses, parempi vaihtoehto on!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Se auto oli pakasta vedetty, ajoin Jyväskylästä Helsinkiin, liikkeestä toiseen, kun asiakas halusi juuri tietyn värisen, ja Jkl:stä löytyi... Eli en usko vikaan...
Mutta, en yleensäkään tykkää tila-autoista, ite ajan farkulla. Meillä ukolla on maasturi, joka on rekisteröity 7:lle... Usko huvikses, parempi vaihtoehto on!

toi nyt oli vaan sun mielipide.

Ihan samat kokemusket. Lähti kyllä nopeasti vaihtoon meiltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Annu:

Mun edellinen, tai siis kaksi edellistä, oli Opeleita, ja voin luvata, ettei enää ikinä tule! Mitään muuta ei ole kuin ongelmia toisne perään, koko ajan. Mutsi ajaa kans Opelilla, oon sitä yrittänyt käännyttää Audiin. Siinä puhutaan jo autosta. Totta on, että merkkikin maksaa, tuon mun 6 vuotta vanhan hinnalla olis saanut uuden Vectran.. Voi voi, kaikki kiva on kallista! =)

Mutta mene sinä ap ja osta Zafira. Onhan ne Opelit euroopan suosituimpia autoja. Varmaan juuri siksi että ovat halpoja. Laadusta ei sitten puhutakaan.
Minä olen köyhä, ja sitä mieltä, ettei köyhällä ole varaa ostaa halpaa, joten maksan itseäni kipeäksi joka kuu siitä Audistani! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Annu:

Mun edellinen, tai siis kaksi edellistä, oli Opeleita, ja voin luvata, ettei enää ikinä tule! Mitään muuta ei ole kuin ongelmia toisne perään, koko ajan. Mutsi ajaa kans Opelilla, oon sitä yrittänyt käännyttää Audiin. Siinä puhutaan jo autosta. Totta on, että merkkikin maksaa, tuon mun 6 vuotta vanhan hinnalla olis saanut uuden Vectran.. Voi voi, kaikki kiva on kallista! =)

hyvä ainakin, jos ei kiva!!!

meillä on zafira vm.99 ja en mä keksi siitä moitteen sanaa =)
Hyvin on pelittänyt ja pääsee paikasta a, paikkaan b..ainut huono puoli että huonostihan siiinä on tavaratilaa jos kaikki penkit on käytössä. Plussaa se et jos ei kaikkia penkkejä tarvi saa tosi ison tavaratilan..

Mutta mene sinä ap ja osta Zafira. Onhan ne Opelit euroopan suosituimpia autoja. Varmaan juuri siksi että ovat halpoja. Laadusta ei sitten puhutakaan.
Minä olen köyhä, ja sitä mieltä, ettei köyhällä ole varaa ostaa halpaa, joten maksan itseäni kipeäksi joka kuu siitä Audistani! =)

pihas on nytkin Opel joka on kestäny ja kestää tästä lähtien!! jospa se laadukkuus riippuu ajajasta!! :)

Minä Audi-ihannoija vielä sanon, että esim. Lantikoita ( Toyota Land Cruiser ) saa jo jollain 40000?:lla, muutaman vuoden vanhoja. Siinä on turvallinen auto. Mites ap olis maasturi?
Pääsee talvella vaikka pulkkamäkee ylös jos ei jaksa kävellä! =)

Minä Audi-ihannoija vielä sanon, että esim. Lantikoita ( Toyota Land Cruiser ) saa jo jollain 40000?:lla, muutaman vuoden vanhoja. Siinä on turvallinen auto. Mites ap olis maasturi?
Pääsee talvella vaikka pulkkamäkee ylös jos ei jaksa kävellä! =)

ei tarvetta maasturille. ja audia enkä Toyotaa en huoli ikinä!!! Toyotaa kohtaan on tietyt periaatteet!!

Meillä on ja oikein kiva auto. Tykätään kovasti. Se on oikeasti 5 hengen auto. Kenelläkään ei ole jalkatilaa jos loput istuimet otetaan käyttöön ja silloin ei ole myöskään tavaratilaa.

Meillä on vuosimalli 2000 Zafira... ja oon tykänny tosi paljon.. hyvä ajettava.. ainut mikä oli vikana kun ostettiin se piti heti vaihtaa joku erg- venttiili kun nyki kamalasti mut nyt on toiminut kun unelma..
Ja just kesäloma reissulta tultiin ajettiin 2900 kilsaa ja moitteettomasti meijän polle toimi

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä