kuinka monen kilon kinkku ja montako henkeä syömäs sitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 2 poika lapsen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2

2 poika lapsen äiti

Vieras
meillä kinkku 12kg ja syöjiä on minä, isäntä, 3v poika, miehen tyttö, syö huomen vähän, ennen kun lähtee äitilleen joulua viettämään... koira saa sit luun kaluta puhtaaksi! mitä jää kinkusta jäljel!

3,5 kiloa. Syöjinä minä ja mies ja 1v poika. Ylihuomenna lisäksi 3 aikuista.

Sitä ihmettelen, et miten joku jaksaa tyyliin kahteen pekkaan vetää 12 kilon kinkun :o ?

Alkuperäinen kirjoittaja Hellu:
3,5 kiloa. Syöjinä minä ja mies ja 1v poika. Ylihuomenna lisäksi 3 aikuista.

Sitä ihmettelen, et miten joku jaksaa tyyliin kahteen pekkaan vetää 12 kilon kinkun :o ?

Mun sisko osti itelleen ja 15 v lapselle just reilu 12kg kinkun ja olin :o et sehän tulee sit jo korvistakin, mut ei kuulemma. :D

meillä luuton 3kilon kinkku ja syöjiä mie, mies ja poju... ja veikkaan, et loppuu kesken.. kinkkuahan pitää käydä yömyöhälläkin aina nirhimässä kaapista ja tietty illalla ja aamulla ja muulloinkin syyä sit kinkkuvoileipiä ym. ym.

meillä luuton 3kilon kinkku ja syöjiä mie, mies ja poju... ja veikkaan, et loppuu kesken.. kinkkuahan pitää käydä yömyöhälläkin aina nirhimässä kaapista ja tietty illalla ja aamulla ja muulloinkin syyä sit kinkkuvoileipiä ym. ym.

meillä on vajaa kolme kiloinen kinkkurulla ja syömässä sitä on mun lisäksi lapset 6v. ja 4v. ja koira.
(tosin pienempi muksuista on isänsä luona tänään oksentanut,et liekkö joku vatsatauti meille pyrkimässä...)

Meillä on 10kg kinkku, syöjiä minä, mies ja 2 lasta (joista toinen syö ehkä yhden siivun jos sitäkään) Pakastimessa on myös varalla 6kg kinkku jos loppuu kesken, tai sitten säästetään kesäksi :D