Kuinka monen puoliso käy täällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Miun mies on uhannut että hänkin tulee tänne kattomaan mikä täällä on niin jännää..mut mie en halua sitä tänne!
Oon sanonut että tää on ihan "kiltti" palsta, ei mitään epäilyttävää juttua jne... :whistle: :D

Ei käy, eikä varmaan ikinä tule käymäänkään. Joskus nauroi kun googletti jotain ja avasi ensimmäisen linkin mikä löytyi ja eksyi tänne sen kautta. "Hei, minähän oon palstalla" tuumas ja naureskeli :D Luki kuitenkin mitä keskustelua etsimästään aiheesta oli löytynyt täältä. Mutta siihen se sitten jäikin, eli ei tää ainakaan sitä koukuttanu :whistle: :saint:

Käy lukemassa välillä ja ohessa kettuilee, että jonain päivänä hän myös kommentoi raskaalla kädellä..ja hänen nikin voitte jo arvattakkin =) Mutten usko että sillä on munaa siihen, on se sen verran lapanen :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja nn:
no en usko että käy... vittuilee mullekin koko ajan kun mä täällä roikun.

Etkö sä saa sanottua sille, että nyt loppuu päänaukominen justiinsa tai pihtaan seuraavat puoli vuotta! :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Duunarin eukko:
Käy lukemassa välillä ja ohessa kettuilee, että jonain päivänä hän myös kommentoi raskaalla kädellä..ja hänen nikin voitte jo arvattakkin =) Mutten usko että sillä on munaa siihen, on se sen verran lapanen :whistle:

:D

On tuo joskus lukenu jotain, jos mulla on ollu joku keskustelu auki tässä (varsinki usko-aiheiset kiinnostaa häntäkin), joskus muutaman kerran on avannuki jonku keskustelun, taas kerran jos mulla on ollu sivu auki. Mutta varta vasten ei koko sivua aukase, ei vaikka tää olis auki mutta pienenä alapalkissa.

Uusimmat

Yhteistyössä