Kuinka mones raskaus ja lasten iät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henni-e
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henni-e

Uusi jäsen
20.02.2012
14
0
1
Tampere
Täällä plussattiin!

Viikkoja nyt about 5+5 :)

Monesko raskaus teillä? ja jos muita lapsia, onko pienillä ikäeroilla?

Meillä kuudes odotus meneillään, raskauksia jos oikeen laskee, 9. (keskenmenoja taustalla ennen esikoista)

Meillä lapset 6v, 5v, 3v, 2v, ja 1v :)

Jos siis hyvin käy, meille tulossa vauva lokakuussa! Muita syysvauvojen äitejä?:)

Tuliko plussa yllärinä vai oikeen toivottuna? :))

Onnea plussasta! :)
Itsellä 5.raskaus menossa viikoilla 29+4. Lapset 2v ja kohta 1v. Meillä plussa oli kolmannen kohdalla toivottu ylläri :D Eli ei oikein osattu odottaa raskautumista näin nopeaan, mutta iloinen yllätys olikin kuinka nopeesti tärppäs.

Teillä onkin Henni-e jo iso katras ja "ihanan" pienillä ikäeroilla. Itse haaveilen vielä lisää saavan kolmannen jälkeen pian, mutta saas nähdä. Alan meinaan olemaan todella kypsä raskaana olemiseen, etenkin tämä viimeinen raskauskolmannes käy voimille. Mulla tuppaa lantio löystymään älyttömästi ja liitoskivut ovat sietämättömiä! Hampaat irvessä saa pinnistellä viimeset kuukaudet...:( Muistan hyvin vuos sitten sanoneeni, että onneksi vuoden päästä en edes muista enään miten tuskaa raskaana oleminen voi olla. Mutta kappas vaan nyt ollaan ihan samassa tilassa..:D

heippa

Tää ois täällä rv 4+3vasta mutta raskaus erittäin toivottu nyt jännitetään että mitään odottamatonta ei tapahtuisi..
Minulla 7raskaus mutta eloisia lapsia on neljä 13v, 11v, 8v ja 3v ja nyt sitte toivotaan että tämä viides liittyy letkaan tammi-helmikuun vaihteessa. kaksi keskenmenoa takana, yksi todella varhaisessa vaiheessa rv. 4+2 ja toinen rv.9+4 ne toki hitusen varjostaa mieltä mutta nyt on lippu korkella :) itse olen 31v ja uskon että tämä on nyt meidän perheen viimonen hippunen <3