Kuinka moni ajattelee niin, että kaikki vaan leviäksi ja sossu auttaa pahan päivän tullessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämmentynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Get a room ;) Tää oli mun ketju.
Sori...lipsahti :ashamed: Mutta joo, kyllä mä vieläkin haluaisin sen elämäntapaintiaanielämän. Ehkä lahjoitan omaisuuteni Hesylle, sitten matkustelen jonkin aikaa ja teen comebackin kotimaan kamaralle jonnekin Lieksaan.

Anteeksi, paha tapa*nolo*.

En ajattele, että yhteiskunnan pitää elättää minua noin vaan, vastuu on minulla. Mutta jos apua tarvin jossain vaiheessa, tai joku muu tarvii, niin hyvä sitä on silloin saada.

Harmillisen moni ajattelee, että mitään e tarvitse pistää säästöön koska yhteiskunta pitää huolta jos mokaa. Se on yhteiskunnan luoman turvan väärinkäyttöä.

Lähes kaikki. Onhan se nähty, että kun joku täällä kirjoittaa miten rahat on loppu, lapsia kymmenen, mies dokaa kaikki rahat ja nyt on taas pulla uunissa, että kannattaisiko nyt kuitenkin se abortti tehdä, niin äkkiä ilmestyy kymmeniä vastauksia, joissa kerrotaan miten sossu kyllä auttaa ja missään nimessä ei sitä pientä vauvan taimenta saa murhata ja silpoa.

Yhteistyössä