Kuinka moni kuumeileija syö ravintolisiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OneMore?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
moikka =)

Täällä kans syödään ja juuri noita samoja =) ja hyi yök ku mua alkaa nuo oksettamaan puolen tunnin/tunnin sisään kun oon ottanut :x mutta olen urhoollisesti yrittänyt ottaa niitä nyt. tuleeko sulle noista häjy olo?

saspa

en enää tiiä mistä se olo tulee ;) etoo niin vietävästi koko ajan.. aiemmissa raskauksissa en oo pystynyt rautaa syömään vaikka hemoglobiini ollut luvattoman matala.. rauta saanut aina oksentaan.. sillo aikaisemmin sain sitten vyöhyketerapeutilta sellasia ku Fortevital tms ja niillä hempat nousi viikossa normaalilukemiin :D

• Tykkää
Reactions: Saspa
Toinen purkillinen Minisun Mama-tabletteja menossa, eikä oikein jaksaisi enää napsia niitä joka päivä. Se on vähän inhan makuinen tabletti, jos joskus tulee se maku takaisin suuhun.

Ei kai noista tableteista haittaa ole? Monta kuukautta oon jo niitä popsinut raskautta yrittäessä. Ei ole kuitenkaan tärpännyt. :(

mä oon nyt ruennut ottamaan viimeiseksi illalla ennen nukkumaan menoa niin on joinkin välttynyt huonolta ololta. ja luulen ettei niistä mittän pahaa saa ainakaan :D ;) oon kyllä huomannut itsellänikin että päivisin jaksaa joinkin enemmän =) eilen illalla en enää muistanut jaksanut ottaa mutta en kyllä ota nytkäänku se on päivä pilalla :D

Täällä syön perus monivitamiinitabletin sekä foolihappo-lisän. Minisun Mama-tabletteja on ihan ok syödä, sanotaan näin että vuosien yhtäjaksoinen käyttö ei ole suositeltavaa mutta se ei tuskin ajatus olekaan ;o)

Yhteistyössä