kuinka moni kyselee hoitopaikassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

plääh

Aktiivinen jäsen
05.12.2007
15 531
1
36
lähes päivittäin miten on mennyt ja onko käyttäytynyt hyvin? entä moniko kyselee onko lapsen käyttäytymisessä ollut mitään muutoksia?

tuli vaan mieleen ku mulle nuo on ihan normaaleja kysymyksiä ja jokapäivä hoitajien kanssa sanasen ainakin koitan vaihtaa, mutta silti olen ns huono äiti joka ei pysty huolehtimaan lapsestaan joidenkin mielestä :/

Kysyn kun muistan ja yleensä kertovatkin hakiessa. Tämä oli tärkeämpää, koska tyttö oli kova kiusaamaan muita. Sitten kun juttelin lto:n kanssa asiasta sanoi, että normaalia kasvamista ja sitä esiintyy kaikilla, siis kyse oli tuuppimiesta. Lastenhoitajat oli luoneet mulle käsitykset, että tyttöni on pikku terroristi, jolla ei ole sosiaalisia taitoja. Ihmettelin tätä kyllä kovasti, kun kotona kavereiden kanssa leikkiessä mitään tälläista ei koskaan tapahtunut..

Enpä ole kysynyt, hoitaja kertoo päivän tapahtumista. Kysyn sitten jos kysyttävää on, eli jos olisi joku "tilanne" mitä pitää seurata.
Mut muuten ajattelen että jos jotain kerrottavaa on, hoitaja itse kertoo, mulla ei ole tarvetta udella, luotan hoitajaamme.

Kysyn aina, et kuinka on päivä mennyt. Tosin eskarista sain palautteen ettei lapsen aikana sais noita kysellä, ihan kuin lapsen aikan arvostelis häntä... Sanoin kyllä etten ole sillä tavoin tarkoittanut, enkä halua kaivella vain ikäviä tapahtumia vaan myös mukavista päivän asioista haluan kuulla. Lapsi kun ei kotona oikein jutellut hoitopäivän tapahtumista, niin odotin jos tädin kanssa yhdessä olisivat kertoneet ihan vaan tavallista päivän kulusta esim. tänään oli mukava leikki Teemun kanssa tai ruoka ei oikein maistunut niin taitaa olla sitten kotona jo iso nälkä tms.

Tosin eskarista sain palautteen ettei lapsen aikana sais noita kysellä, ihan kuin lapsen aikan arvostelis häntä...

oho, onpa omituista käyttäytymistä hoitohenkilökunnalta :(

Kyllä minä ja mies kyselemme joka päivä. Ei meidän poika osaa vielä itse kertoa, mitä kivaa on päivän aikana tehnyt tai oppinut, joten se pitää kysyä hoitajilta.

Yhteistyössä