Kuinka moni myöntää tykkäävänsä Muumeista?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Siis ei pelkästään jostain mukeista, pyyhkeistä yms. vaan ihan siitä ohjelmasta? Tytöllä on aika monta DVD:tä muumia ja kyllä mäkin tykkään niitä aina välillä kattella. Ne on vain jotenkin niin ihania.

Pitäis joskus lukea oikein Muumi-kirjoja, niitä minkä pohjalta tämä telkkariohjelmakin on tehty.

Muutenkin mä tykkään todella paljon esim. Disneyn elokuvista. Kaipa mä oon sitten ikuisesti lapsenmielinen :) :D

Tykkään muumeista. :heart:
Jotenkin tuntuu että se ei aina olisikaan ihan lastenohjelma, ainakaan pienien.
Esim. se kun mörkö tulee siltä usvasta ja on se musiikki, niin johan tuota itseäänkin pelottaa, saatikka miten lapsia voikaan huolettaa se.

Disneynleffat myös ihania. Meillä suosikkina Kaunotar ja Kulkuri. =)

Näin asiasta viidenteen, niin täällä Teuvan kirkossa on Tove Janssonin tekemä alttaritaulu kymmenestä neitsyestä. Vähän oon kyllä pettynyt ettei siinä ole muumeja... :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja ilona:
mut noita uusia en ymmärrä alkuunkaan.. jotain laihdutusjuttuja ja lihavaks haukkumisia täynnä.. :x

Mitä uusia muumeja ja mitä niissä tuollaisia on? :o

esim. sellanen jakso kun Muumitalvi.. Niiskuneidillä on karkkia/laihdutuskeksejä piilossa.. sitte monessa noista uusista (oliskohan ollu ainakin Muumipeikko Villissä Lännessä) niin Pikku Myy haukkuu Niiskuneitiä lihavaksi..

Tykkään muumeista kovasti!
Kirjat olen lukenut aikuisena uudestaan ja olen kovin ihmetellyt, että miten pienenä jaksoin edes kuunnella, kun äiti niitä mulle luki??! Kovin ovat filosofisia ja ehkä enemmän aikuisille kirjoitettuja. Sarjassa on todella paljon tarinoita, mitä ei kirjoissa edes ole!!

Alkuperäinen kirjoittaja viekku:
Aivan ihania on esim. Nemoa etsimässä, Monsterit yms. Niissä on monesti huumoria aikuisillekin :D

oletko katsonut sitä japanilaista henkien kätkemää?
se on mun lemppari.

En ole nähnyt, mutta mulla on sellainen kuin Liikkuva linna. Se on todella hyvä! Katsottiin yhdellä koulun kurssilla ja mulla oli suuret ennakkoluulot tuollaista kohtaan, mutta olin positiivisesti yllättynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Aivan ihania on esim. Nemoa etsimässä, Monsterit yms. Niissä on monesti huumoria aikuisillekin :D

niimpä. mä oon ihan hurahtanut elokuviin.. niin lasten kuin aikuistenkin :D

Mä tykkään elokuvista. Pitäis vähän päivitellä, että mitä kaikkia mulla on ja paljonko. Kyllä niitä muutama sata on. On suurimmaksi osaksi telkkarista nauhoitettuja.

se on mun lemppari.

En ole nähnyt, mutta mulla on sellainen kuin Liikkuva linna. Se on todella hyvä! Katsottiin yhdellä koulun kurssilla ja mulla oli suuret ennakkoluulot tuollaista kohtaan, mutta olin positiivisesti yllättynyt.

Se liikkuva linna on hyvä, mutta henkien kätkemä on vielä parempi

:) Meillä on samalta piirtäjältä myös Kissojen valtakunta, ja lapset tykkäävät siitä eniten, se taitaa ollakin eniten lapsille suunnattu..

Alkuperäinen kirjoittaja MörköStiina:

se on mun lemppari.

Se liikkuva linna on hyvä, mutta henkien kätkemä on vielä parempi

:) Meillä on samalta piirtäjältä myös Kissojen valtakunta, ja lapset tykkäävät siitä eniten, se taitaa ollakin eniten lapsille suunnattu..

kissojen valtakunta on hiroyuki moritan tekemä ei hayao miyazakin.

hayao miyazakin elokuvia on henkien kätkemä,liikkuvalinna ja naapurini totoro siis mitkä on suomessa julkaistu.