Y
yöksis
Vieras
En voi sietää nännin pyörittelyä. Minusta se on ihan kauheaa. En voi olla edes ilman rintsikoita, kun jos paita hankaa nänniin, niin se on niin inhottavaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja neva:Uskomattomia vastauksia.. mulla menee piuhat suoraan tisseistä alapäähän.. Tosin kun lasta imetin, niin sinä aikana se tuntui kyllä oudolta..
Alkuperäinen kirjoittaja neva:Uskomattomia vastauksia.. mulla menee piuhat suoraan tisseistä alapäähän.. Tosin kun lasta imetin, niin sinä aikana se tuntui kyllä oudolta..
Alkuperäinen kirjoittaja Näin meillä:Alkuperäinen kirjoittaja neva:Uskomattomia vastauksia.. mulla menee piuhat suoraan tisseistä alapäähän.. Tosin kun lasta imetin, niin sinä aikana se tuntui kyllä oudolta..
Mullakin menee piuhat suoraan tisseistä alapäähän. Olen ollut huuli pyöreenä tässä lukiessani miten moni ei tykkää nännistimulaatiosta. Mulle se on kaikki kaikessa!
Alkuperäinen kirjoittaja jepu:Tykkään!!! Ja voi että oli "tuskaa" imettää lasta sekin 5kk mitä imetin kun ei päässy nauttimaan miehen hyväilystä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jepu:Tykkään!!! Ja voi että oli "tuskaa" imettää lasta sekin 5kk mitä imetin kun ei päässy nauttimaan miehen hyväilystä.
jaa mikäs sen esti?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja riina:Alkuperäinen kirjoittaja Tykkään:Alkuperäinen kirjoittaja Minä:tykkään! Kiihottavinta on kun mieheni näykkii nännejä.![]()
Samat sanat!
peesaan
Alkuperäinen kirjoittaja v:Tuossa yhdessä aloituksessa oli että nainen tykkäsi rintojen imemisestä.
Minä inhoan kyseistä touhua ja ainut nautittava juttu on kun mieheni suutelee rintojen sivusta. Tuolta käsivarsien tai kylkien ja rintojen yhtymäkohdasta. Nänniin koskeminen on ällöttänyt aina.
Kauheinta on kun mies "pyörittelee" nännejä.