Kuinka moni oikeesti......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chrissy

Aktiivinen jäsen
07.09.2005
20 219
6
38
lahti
Tuli mieleen tosta norjan lapsilisäjutusta..

Kuinka moni täälä käy töissä tasan pakon edestä?? Eikö kellekkään työ ole sellasta et sitä on kiva tehdä??

Meinaan vaan et aika moni jäis himaan jos suomessakin maksettais tollasta summaa.

Mä ainaki haluan käydä töissä kun musta on ihanaa ku pääsee pois kotoo, tapaa muita ihmisiä ja pääsee toteuttaan sitä mitä osaa.

Onko se työnteko monellekki noin kauheeta et heti jäädään pois jos se vaan sallitaan..

Hirveen innoissaan moni olis tollasesta summasta mut sit ei taas kauaskantoisemmin aatella et mitä seurauksia sillä olis yhteiskunnas...

En mä ainakaa haluis

No mä mietin samaa :D tai siis taisin ymmärtää ton asian just niin päinvastoin ku vaa olla ja voi, ekana tuli mieleen et vanhemmat pistää lapset hoitoon norjassa ja maksavat hoidon ja menevät samantien töihin jollon tienaavat vielä enemmän, JOS siis tuo raha kattaa päivähoidon ja siitä jotain vielä jäisikin käteen, mutta näin ei sit taidakkaan olla :whistle:

Kyllä minunkin työnteon motiivi on, että pidän siitä. Hyöty työnteosta on moninkertainen. Pääsen välillä pois kotoa tekemään sitä, mistä pidän ja minulle vielä maksetaankin siitä. Erityisen mukavaa se on näin keikkalaisena, kun saan mennä eri paikkoihin.