Kuinka moni ollut raskaana vaikka testi näyttänyt negaa 2pvä ennen oletettuja menkkoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "toiveissa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"toiveissa"

Vieras
Minulla tämä tilanne ja yritän vielä elätellä toivieta, josko tällä kertaa olisi tärpännyt.. Pahaa enteilevästi tosin tuntuu jo jonkin verran kuukautiskipuja, kuten aina pari päivää ennen menkkoja :/

mä testasin päivää ennen kun menkkojen piti alkaa ja oli täys nega. oottelin ja oottelin menkkoja, mutta aattelin että ne jätti stressin takia tulematta. kunnes ne ei sitten tullu seuraavassakaan kuussa, mutta tuli valtava aamupahoinvointi ja niimpäs tein uuden testin joka kirkui punaista. ja lapsi oli "tulee jos on tullakseen" tapaus, eli siksi en hosunut testien kanssa sen enempää :)

Minulla testit näyttivät raskauden vasta useita päiviä siitä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa (en muista tarkalleen montako, lähemmäs viikko ellei jopa yli?) Ja olivat vielä ns. herkkiä testejä. Kuukautiskipumaisia tuntemuksia oli, mutta vuotoa ei tullut.

Toivoa siis on, mutta älä pety kamalasti jos ei tärpännytkään. Muistan miten kamalaa se oli kun itsellä tärppäsi vasta puolen vuoden yrittämisen jälkeen, siinä missä kaverit ympärillä raskautuivat ehkäisystä huolimatta jne. Jälkikäteen on helppo hymähdellä, silloin ei paljoa naurattanut :/

Tsemppiä!

Mun on ollut turha tossa vaiheessa koskaan tehdä testiä. En tiedä miks, mut kaikista viidestä lapsesta ja neljästä keskenmenosta testi on näyttänyt plussaa vasta reilusti oletetun kuukautisten alkamspäivän jälkeen. Kaipa mun ovulaatio tapahtuu ei tyypillsesti.

Mulla on näyttänyt raskauden ihan selvästi päivää ennen kuukautisten alkamista ihan tavallisilla testeillä, ei siis millään herkillä. Mulla on kyllä melkoisen säännöllinen kierto. Sellainen tunne, että kuukautiset alkaa oli kyllä pitkän aikaa alkuraskaudessa ja jännitti mennä pissalle, pelkäs vuodon alkavan. Tsemppiä piinailuun.

Testasin menkkojen odotettuna alkamispäivänä tai päivää ennen (kierto hieman heitteli), ja sain todella haalean plussan, ihan siis sellaisen että tarkkaan sai katsoa mutta punaväriä kuitenkin oli. Uskoisin siis että nega tuossa vaiheessa ihan mahdollinen, vaikka olisitkin raskaana. Itse kuitenkin suhtautuisin varauksella, pessimisti kun olen. :P
Itselläni menkkakipuilu alkaa aina jonkin aikaa ennen menkkojen alkamista, toisaalta taas raskauden alussa niitä menkkakipuja oli silti, vaikka vuotoa ei sitten kuulunutkaan. Joten kivuista ei omalla kohdallani voinut ainakaan päätellä mitään suuntaan eikä toiseen.

Luultavasti mul olis näyttänyt tos vaihees negaa, kun pari päivää sen jälkeen kun menkkojen ois pitäny alkaa ja testasin, niin tuli todella hailakka viiva siinä vaiheessa, kun olin jo testiä heittämäs roskiin. Epäilin et ovis olikin ollut myöhemmin kun kuvittelin, mutta ultrien mukaan oli ihan normi kierto ollut, kun alkio/sikiö vastasi viikkoja täysin.

Kiitos kaikille vastaajille, elättelen nyt täällä viimeiseen asti toivoa, ompahan sitten lyhyempi matka seuraavaan yritykseen, ei tarvitse niin pitkään tietää ettei ole raskaana eikä mitään voi tehdä :P

Yhteistyössä