M
"minähänse"
Vieras
Kuukauden verran ollut sellainen fiilis, että menkat alkaa. Menkkoja ei näy ja testi näyttää negaa. Imetän, eikä ekoja menkkoja synnytyksen jälkeen vielä ole tullut.
Menkkaoireet ovat samanlaisia alavatsatuntemuksia kuin minulla on aina ollut. Ovat tosi voimakkaita, joten eivät voi olla kuviteltuja. Aiemmin minulla on vastaavia tuntemuksia ollut aikaisintaan pari päivää ennen menkkoja ja menkkojen alussa.
Ensin ajattelin, että ehkä se olikin ovulaatio kun menkkoja ei kuulunut. Meni viikko oireet palasivat ja kestivät monta päivää, ei menkkoja. Nyt on kulunuyt jo kuukausi ja oireita on joka viikko useampana päivänä, mutta ei menkkoja. Olen tehnyt kolme raskaustestiäkin, mutta negaa näyttää.
On noita raskausoireita muitakin, kuten kuvotusta, huimausta, päänsärkyä, ummetusta, pissahätää ja itkuherkkyyttä. Mutta kaiken voi selittää migreenillä, nestehukalla ja liiallisella kahvinjuonnilla, sekä tietysti imetyshormoneilla.
Onko muilla ollut vastaavasta kokemusta? Tuntemukset ovat voimakkaita, mutta lääkäri varmaan pistäisi kaiken imetyksen piikkiin. En jaksaisi jatkuvasti pitää sidettä ja pissata tikkuun. Kai siellä jotain tapahtuu kun tuntuu siltä???
Menkkaoireet ovat samanlaisia alavatsatuntemuksia kuin minulla on aina ollut. Ovat tosi voimakkaita, joten eivät voi olla kuviteltuja. Aiemmin minulla on vastaavia tuntemuksia ollut aikaisintaan pari päivää ennen menkkoja ja menkkojen alussa.
Ensin ajattelin, että ehkä se olikin ovulaatio kun menkkoja ei kuulunut. Meni viikko oireet palasivat ja kestivät monta päivää, ei menkkoja. Nyt on kulunuyt jo kuukausi ja oireita on joka viikko useampana päivänä, mutta ei menkkoja. Olen tehnyt kolme raskaustestiäkin, mutta negaa näyttää.
On noita raskausoireita muitakin, kuten kuvotusta, huimausta, päänsärkyä, ummetusta, pissahätää ja itkuherkkyyttä. Mutta kaiken voi selittää migreenillä, nestehukalla ja liiallisella kahvinjuonnilla, sekä tietysti imetyshormoneilla.
Onko muilla ollut vastaavasta kokemusta? Tuntemukset ovat voimakkaita, mutta lääkäri varmaan pistäisi kaiken imetyksen piikkiin. En jaksaisi jatkuvasti pitää sidettä ja pissata tikkuun. Kai siellä jotain tapahtuu kun tuntuu siltä???