Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Erosin, koska en usko Jumalaan.
Netissä erosin.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Mä kuulun kirkkoon ja uskon uskovaniMut kirkossa ei juuri tuu käytyä,ellei oo jonkun joku tilaisuus..Mä en nää mitään syytä erota kirkosta,se raha mikä multa menee kirkolle on kuitenkin niiinn pientä..Ja musta vaan kiva jos voin olla avuksi,tekevät paljon hyvääkin työtä.. =)
Ai niin joo ja:Mä ehdottomasti haluan kirkkohäät jos joskus pääsen naimisiin! :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen tallaaja:olen kirkossa töissä ja seuraan keskustelua mielenkiinnolla. meidän luterilaisen kirkon tulisi olla "kansankirkko" johon halutaan liittyä ja jossa halutaan pysyäkuitenkin 90& nuorista käy vuosittain rippikoulun, se kertoo jo jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja pöh:Miten kirkko uudistuisi jos kaikki eroaa?
Hautaaminen on melkoisen kallista kirkosta eronneelle, noh ei se hengissä ollessa hetkauta..![]()
Suuri eronneiden määrähän ON jo saanut keskustelua aikaan, miten kirkon tulisi uudistua.Alkuperäinen kirjoittaja pöh:Miten kirkko uudistuisi jos kaikki eroaa?
Kirkko uudistuu juuri siten, että se selvittää ensin syyn siihen, miksi ihmiset siitä eroavat. Kirkon ei tarvitse olla huolissaan niistä, jotka ovat lakanneet uskomasta tai vaihtaneet uskontokuntaa vaan niistä, jotka edelleen uskovat, mutta jotka eivät pidä kirkkoa instituutiona kannattamisen arvoisina.Alkuperäinen kirjoittaja pöh:Miten kirkko uudistuisi jos kaikki eroaa?
Alkuperäinen kirjoittaja kysyjä:joudutteko usein selittelemään kirkosta eroamistanne muille? miten silloin perustelette ja millaisia vastaväiteitä saatte? Paheksutaanko asiaa ja millaiset ihmiset ovat niitä, jotka pahiten tuomitsevat?
En joudu selittelemään. En joudu selittelemään sitäkään, etten ole muslimi enkä buddhalainen.Alkuperäinen kirjoittaja kysyjä:joudutteko usein selittelemään kirkosta eroamistanne muille? miten silloin perustelette ja millaisia vastaväiteitä saatte? Paheksutaanko asiaa ja millaiset ihmiset ovat niitä, jotka pahiten tuomitsevat?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kysyjä:joudutteko usein selittelemään kirkosta eroamistanne muille? miten silloin perustelette ja millaisia vastaväiteitä saatte? Paheksutaanko asiaa ja millaiset ihmiset ovat niitä, jotka pahiten tuomitsevat?
Mitä sitä tarvii kellekään selitellä tai ylipäänsä kertoa. En ala väittelemään ja kiistämään muiden vakaumiksia, mutta ei munkaan tarvi selitellä omaani muille.