Kuinka moni on tuonut kotiin kilisevän mayräkoiran?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideaköyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ideaköyhä

Aktiivinen jäsen
17.12.2006
4 791
0
36
Ja milloin viimeksi?

Mä toin tänään (sika olen juu) , edellisen tais tuoda mies pari kuukautta sitten ja siitäkin on vielä pari pulloa jäljellä. (eli ollaan ihan hirveitä juoppoja) Siideriäkin ostin ja kaapissa on tequilaa ja kossuakin.. *ei edes hae sateenvarjoa* :xmas:

Muoks On meillä jotain muutakin viinaa kaapissa, sitä mitä tarvitaan margaritan tekemiseen, en vaan muista nimeä (sitä se viina teettää) :D

Mä en kyl ees muista, et oisin mäyräkoiraa ostannu. :o Mä tuon ain 24 tölkin laatikois oluet kotii ja viimeeksi toin tuommosen satsin vai olisko niit laatikoit ollu parikolme, nii tuos viime kevään. :xmas:

Ei muuten koskaan :D Ei juoda kaljaa, jos mies juo niin muutaman pullon ostaa. Sitten kun on tarkoitus vetää kännit, käydään alkon kautta ostamassa jotain muuta ;) Tai kaupasta siideriä.

hih, taitaa meillä olla enempiki niin päin, että talosta löytyy aina vähintään muutama pullo kaljaa.. ihan vaan jos sattuu että haluttaaki ottaa vaikka ilta olut, ni voi ottaa.. ei meilä sillain lasketa että koskas sitä ööliä on ´viimeks ostettukaan.. sitä taitaa olla aina tarjolla, ni siks sitä ei sillain etes halutakkaan... sillontällön pullon tai pari ku juo...tai voi olla tölkkejäki.. :D *

Yhteistyössä