kuinka moni ostaa vain käteisellä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
meillä ostetaan vain käteisellä kumallakaan ei ole visa eikä pankkikorttia.osamaksulla ei osteta mitään.säästetään niin kauan kuin on rahaa ostaa esim.jokin kodinkone ym.mies ei suostu ostaa mitään osamaksulla.
 
Mä en oikeastaan koskaan maksa käteisellä, mutta ainuttakaan pankki-tai luottokorttia en ole huolinut. Käytän siis vain ja ainoastaan visa electronia vaikka Nordean mammat koittaa epätoivoisesti milloin mitäkin luottokorttia kaupata.
 
On se kummaa, kun niitä luottoja tyrkytetään kortin kanssa ja ilman. Meille soitteli henkilökohtainen pankkineuvoja ja kyseli, että haluttaisko tulla juttelee raha-asiosta. Sanoin, että mikäs siinä. Olen ajatellu maksaa asuntolainaa vähän isomman erän pois. No siihenhän täti totes, ettei se suinkaa kannata. Voi laskea säästöjen ja luoton yhteismäärä niin pieneks, että menee avainasiakkuus |O
Voi kurjuus, jos niin kävis!
 
Minä ostan käteisellä, tosin pankkikortilla. Käyn harvoin nostamassa rahaa automaatilla. Pankkikortilla ostaessa tulee kerran kuussa tiliote, jolloin voi taivastella rahanmenoa. Käteisellä kun maksaa, niin raha häviää tuhkatuuleen.

Luottokorttia käytän vain työmatkoilla ja osamaksulla en osta mitään, milloinkaan. Osamaksu on rahan heittämistä kankkulan kaivoon.
 

Yhteistyössä