Kuinka moni pettyy oikeasti, jos ei saisi/saa itse yhtään lahjaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipsukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nipsukka

Aktiivinen jäsen
29.04.2005
6 356
0
36
Tuntuu, että aikuisetkin vaativat ties mitä lahjoja itselleen.Me ei olla miehen kanssa yleensä lahjoja toisillemme osteltu ja on sovittu, ettei juuri aikuisten kesken ostella.Aina on kuitenkin pari pakettia saanut.Tänä vuonna ostin itselleni saunatakin lahjaksi ja mies itselleen haluamansa "kotihousut" ja paketoin ne, mutta en sen vuoksi, että haluan lahjoja, vaan kuopukselle tuli kamala hätä, että saako äiti ja isi mitään lahjaksi, joten nyt on pukilla sitten muodon vuoksi antaa lahjat meillekkin...
Mutta en todellakaan pettyisi yhtään, vaikka ei lahjoja tulisikaan.

:ashamed: minä kyllä myönnän, että ois kurjaa jos ei sais mitään. Yleensä en kyllä saakaan kuin 1 tai 2 lahjaa, mutta ne riittää saamaan hyvän mielen aikaan! Ja meilläkin tuo esikoinen aina tarkistaa, että saihan kaikki varmasti lahjan.

Me ollaan toisillemme aina jotakin ostettu joten kyllä pettyisin jos mies ei olisi vaivautunut tänä vuonna.
Ja jotenkin aika tympeää on jos ei muka millään keksi omalle puolisolleen mitään.
Mutta, tämä vain mun mielipiteeni. :)

No joo :ashamed: Mä pettyisin tai tulisin vähän surulliseksi.. ellei sitten oltaisi ennalta sovittu että ei enää osteta toisillemme lahjoja, silloin se olisi eri asia.

Kamala materialisti :ashamed:

En pettyisi. Ostan itse tavaroita pitkin vuotta, mitä tarvitsen ja samalla miehelle. Lasten kuuluu saada lahjat.
Jotkut kaverini käyvät kaupassa valitsemassa lahjat, mitä haluavat. Sitten mies käy ostamassa ne ja paketoi.Jouluaattona sitten avataan lahjat ja posket kirkkaana ihastellaan saamisia. En voi ymmärtää tälläistä.Jos lahjoja tulee, niin yllätyksethän ovat kaikista hauskimpia.

Yhteistyössä