kuinka moni saanut valio keräyksestä rannekkeen??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jätski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jätski:
meille tuli tänään ensimmäinen särkänniemeen..
toista vielä odotellaan ja sit hippulat vinkumaan ja särkkään..

Koska lähtetit koodit?

öö joskus viime viikolla..
maanantaina lähti toiset koodit särkänniemeen että ehkä ens viikolla tulee
 

Yhteistyössä