A
A shadieeyah
Vieras
tulipa vaan mieleen kun eilen lidlissä käytiin ja ukko osti aovocadon(ja tarrassa muuten luki vielä avocado)...kassaneiti ihmetteli että ai mikä tää on?onks tää vihannes vai hedelmä vai mikä kumma?
no avocado tietty...
siitä johtuikin mieleen kun se vielä selkeesti luki ja nykyään jo aikatuttu hedelmä että eikö ihmiset tiedä vai?
(myyjäkin oli tietyn kohderyhmän ikäinen että vaikuttiko se "tietämättömyyteen" )
no avocado tietty...
siitä johtuikin mieleen kun se vielä selkeesti luki ja nykyään jo aikatuttu hedelmä että eikö ihmiset tiedä vai?
(myyjäkin oli tietyn kohderyhmän ikäinen että vaikuttiko se "tietämättömyyteen" )