kuinka moni tietää/ei tiedä millainen on avocado?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja A shadieeyah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-:
Meillä on "aina" ollu avocadoja, vaan voihan nyt tärkeemmätkin asiat mennä ihmisiltä ohi. Presidentin nimi tms.

Mä oon kans joskus ihmetelly et eikö kassatyöntekijät käy läpi valikointia mitä kaupassa on.



juu toi oli vähä niinku pointtina.. mut hitsi nyt rupes tekee sallaaddia mieli ja ukon tursale veti viimesen avocadon aamulla.


Mun rupes kans tekee mieli kun olin päivällä lukenu tän. :laugh: Vaan olishan se pitäny arvata kaupassa oli sekä ylikypsiä että kivikovia. :| Joten jäin ilman avocadoa tänään.
 
Juu periaatteessa tiedän kyllä mikä on, mutta en ole ikinä maistanu, enkä tiedä että miten sitä syödään. Syödäänkö semmosenaan vai laitetaanko johonkin sekaan vai...?

En myöskään tiedä sen enempää mistään kumkvateista tai muistakaan kummajaisista. :)
 
Tiedän toki. :) Mutta ei tuo kyllä meille ainakaan mikään peruselintarvike ole, olisinkohan kerran ostanut. Eli ei meillä lapset varmaan tunnistaisi. Mutta toki kaupan kassan tulisi tunnistaa, varsinkin kun tuotteessa lukee nimi. Ja eikös lidlissä ole vaa´atkin kassoilla? Eli pakkohan heidän on tietää.
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V
A
Viestiä
1
Luettu
2K
N

Yhteistyössä