Kuinka moni uskoo että voi tulla raskaaksi kortsusta huolimatta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermoheikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermoheikko

Vieras
Mä menetän kohta hermot! |O Kierto on aina ollut epäsäännöllinen mutta jopa kaikista pisimmän kierron mukaan, olisi menkat pitänyt alkaa eilen. Oireita on mutta ne voi tarkoittaa menkkoja tai raskautta, ota niistäkin selvää :kieh: Tänään tehdyn testin mukaan en ole raskaana. Prkle kun ärsyttää miksei ne menkat voi jo alkaa?! :headwall: |O Tiedän et on melko epätodennäköistä et olisin raskaana mut pieni huoli siitä kuitenkin on :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:
Ei kai se mikään uskon asia oo, ihan faktaa ettei kondomi ole 100% ehkäisykeino.

Niin mutta jos on ihan oikein käytetty ja ehkä kortsu? Niin pakkohan se on olla sitten ihan varma koska ei ne siittiöt pääsee sieltä mitenkään pois ja onhan kortsuissa sitä siittiön tappoainetta? Mä tuun ihan just hulluksi!!! |O Mä haluan mun menkat!!!

Ei se taida olla uskon asia...

"Kondomi on oikein käytettynä luotettava ehkäisyväline. Ehkäisyteho on 97 - 98 % (eli 2-3 naista sadasta tulee vuoden käytön aikana raskaaksi), mutta käyttövirheet huomioiden teho alenee 85 - 95 %:iin (5 - 15 naista sadasta tulee vuoden käytön aikana raskaaksi)."
http://www.tohtori.fi/?page=3669292&id=7471431

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei se taida olla uskon asia...

"Kondomi on oikein käytettynä luotettava ehkäisyväline. Ehkäisyteho on 97 - 98 % (eli 2-3 naista sadasta tulee vuoden käytön aikana raskaaksi), mutta käyttövirheet huomioiden teho alenee 85 - 95 %:iin (5 - 15 naista sadasta tulee vuoden käytön aikana raskaaksi)."
http://www.tohtori.fi/?page=3669292&id=7471431

No okei okei, leikitään et se olisi pettänyt, niin kyllähän testin olisi pitänyt jo näyttää et olen raskaana jos olisin, eikö niin? Sanokaa niin :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
aikasen epätodennäköistä on

Näin juuri. Eikö olekin aika epätodennäköistä et juuri mulla kävisi niin huono tuuri? :saint: Et todennäköisempää on et menkat on jonkun muun syyn takia tulematta? :)

Jos se kumi ei ole hajonnut (ja kyllä sen näkee), eikä ulos otettaessa ole luiskahtanut pois/väärinpäin (senkin kyllä huomaa sokeampikin), niin eihän se ole mahdollista. Ei kertakaikkiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Siis haSSU:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
aikasen epätodennäköistä on

Näin juuri. Eikö olekin aika epätodennäköistä et juuri mulla kävisi niin huono tuuri? :saint: Et todennäköisempää on et menkat on jonkun muun syyn takia tulematta? :)

Jos se kumi ei ole hajonnut (ja kyllä sen näkee), eikä ulos otettaessa ole luiskahtanut pois/väärinpäin (senkin kyllä huomaa sokeampikin), niin eihän se ole mahdollista. Ei kertakaikkiaan.

Mä oon täsmälleen samaa mieltä. Täysin oppikirjan mukaan toimittiin :D Joka kerta :D Prkle sit kun vielä keksitään mihin ne menkat on hävinnyt niin kaikki on hyvin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja huom:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Niin kauan kun naisella on kohtu ja on sukupuoliyhteydessä niin on mahdollisuus raskautua.

niin, nimenomaan sukupuoliyhteydessä miehen kanssa.

Entäs jos naisella on kyllä kohtu ja on sukupuoliyhteydessä miehen kanssa, mutta nainen todistetusti ei ovuloi? :saint: No joo, ymmärsin kyllä mitä tarkoitit. Mutta prkle kauanko tässä sitten pitää vielä varttoo niitä menkkoja?! |O

Yhteistyössä