Kuinka moni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Malviina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:
aloittajalle muuten vielä semmoinen juttu, että elämä kun ei aina mene siten kuin ite suunnittelee, niin ei kannata laukoa "ei-koskaan-juttuja". niistä saa itsensä sitten kivasti kiinni myöhemmin. ajatus edellisen liiton raunioilla uudesta perheestä, uusista lapsista, ei käynyt mielessäkään. mutta elämä nakkas eteen uusia tilanteita ja meikä joustaa.

Tässä vaiheessa elämää minä voin tosta asiasta jo sanoa ei koskaan, olen 35v. ja odotan viidettä lastani... sitten riittää =)
Samaa mieltä olin jo esikoisen jälkeen, tosin olin myös aika varma suhteemme jatkuvuudesta.
Tiedän toki ettei elämä mene suunnitelmien mukaan...ja hienoa että sulle on käynyt hyvin =)

heh, ei 35 oo vielä mikään paha ikä. ehit saamaan vielä monta lasta ja vuodessa voi elämä muuttua totaalisesti. olenkin tiäkkö joka pv erittäin onnellinen ja kiitollinen elämälle tästä, minne se on minut vienyt. voimia kaikille.

Ehtisin toki, mutta nämä riittää mulle, jo tämänkin miehen kanssa :D No ok, tässä asiassa en sano ei koskaan, jos yksi vielä, mutta vain tämän miehen kanssa :kieh:

Uusimmat

Yhteistyössä