Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 19:26 äityli kirjoitti:minulla on 2v ja toinen tulossa yksin odotan jne.. Rankkaa onjo nyt tuleivausuudesta puhumattakaan. Tuntuu tosi yksinäiseltä :'(
Alkuperäinen kirjoittaja 15.09.2006 klo 14:12 eräs äiti kirjoitti:Heipsan :wave:
Kaksi lasta 15v ja 10kk,poikia molemmat.Välillä aika rankkaa mutta onneksi on perhettä ja ystäviä joihin voin tukeutua kun meinaa seinät kaatua päälle :headwall: .
Mistäpäin kirjoittelet? Itse länsi suomesta
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2006 klo 16:23 kiinnostunut kirjoitti:Mikä sai teidät eroamaan lasten ollessa noin pieniä? Yritittekö ratkoa ongelmianne?
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2007 klo 22:29 laija61 kirjoitti:Jäin 5 lapsen yksinhuoltajaksi,nuorin oli 10 kk,muut 13,12,10 ja 2 vuotta.Siitä on nyt jo yli kymmene vuotta aikaa.Selvittiin ja nyt elän avoliitossa uuden miehen kanssa(jolla on 5 lasta)Aika vipinää,mutta olen ihan tyytyväinen.Molempien lapsista suurin osa on jo aikuisia ja meille on jo alkanut isovanhempiajat.Älkää tulko katkeriksi,älkääkä arvostelko lapsillenne heidän omaa isäänsä.Päättävät mielipiteistään sitten joskus itse.
Alkuperäinen kirjoittaja 09.09.2006 klo 23:59 Kolmen lapsen äiti kirjoitti:Onko muita, joilla pienet lapset ja yksin? Itselläni 13v, 2v ja 6kk. Aika rankkaa on tällähetkellä..olis kiva vaihdella ajatuksia.