Kuinka monta puhelua saat päivittäin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soitellaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Soitellaan

Vieras
Montako puhelua saatte keskimäärin päivittäin/ viikottain, jos mukaan ei lasketa perheenjäseniä tai puhelinmyyjiä?

Jos edellä mainitut jätetään pois laskuista, minä saan varmasti ystäviltä noin 2-3 puhelua per viikko ja joskus 1-2 tekstaria. Joskus vähemmänkin, jos satun itse soittamaan heille päin.

Aloin vain miettiä käydessäni tässä yhden ystäväni kanssa kahvilla eilen. Puolentoista tunnin aikana hänen puhelimensa soi neljä kertaa ja lisäksi tuli yksi tekstari. Ja kyseessä ei ollut perheenjäsenet tai työpuhelut, vaan ystävät soittelivat hänelle. Olen ennekin tiettyjen ihmisten seurassa huomannut saman, että toiset vain taitaa olla halutumpaa juttuseuraa kuin toiset. Olenkohan jotenkin erityisen epäsuosittu, kun oma puhelimeni pysyy vaiti...

Eipä noita puheluita tule välttämättä yhtäkään viikossa, jutellaan kavereiden kanssa leikkipuistossa päivittäin niin ei jää enää asiaa :)
Tekstareita tulee joskus 10 joskus 0

Mies soittaa töistä joskus 5 kertaa työpäivän aikana :D Mutta sitähän ei tässä kysytty, niin yksi kaveri käy meillä n. 1-3 kertaa viikossa niin se joko soittaa tai laittaa viestiä ennen tuloaan, muut ei soittele. Isä soittaa kerran kuussa sähkölaskusta ja äiti kerran viikossa jutellakseen esikoisen kanssa.

Jos puoleentoista tuntiin saa neljä soittoa, niin se on enemmän kuin tuolla meidän teinillä. Ja se on sulautunut jo kiinni tuon puhelimensa kanssa. Mä en saa soittoja ystäviltä, kuin ehkä kerran tai kaksi kuukaudessa. Viestitellään facebookissa kylläkin useammin.

Tai jos on jotain sen hetkistä niin soitellaan, puheluita tulee 1-10 päivässä mutta whatsapp ja viber piippaa sen sijaan monta kertaa tunnissa :D olen aikuien teini

Huh, kiva kuulla, ettei muidenkaan puhelin pirise koko aikaa. Ajattelin jo olevani jotenkin epäsuosittu tai syrjäytynyt:) Välillä vaan, kun näkee, että toiselle tulee paljon puheluita alkaa miettiä, onko oma elämä epäsosiaalista. Ja sitten usein esim. ratikassa istuessa yksi jos toinen puhuu puhelimessa...

Yhteistyössä