Kuinka monta tuoksua/hajuvettä omistat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
ylensà yksi kerralaan, jolei noin 20 nàyteputkiloa lasketa
Tätä on hyvä peesata, paitsi että näyteputkiloita mulla ei ole. Mutta siis hajuvedet etikoituvat kuitenkin suht. nopeasti, joten en viitsi kovin monta pulloa pitää yhtä aikaa kotona happanemassa.

Eikös nykyään hajuvedet ole monissa työpaikoissa mm.hoitoalalla kiellettyjä. Muutenkin tuntuu, että heti tulee valituksia tutuilta ja vähän muiltakin, jos on vähänkin suihkaissut hajuvettä, niin tarkkoja ollaan nykyään. Itse omistan noin 10 hajuvettä joista osa on todella vanhoja ja silti tuoksuvat hyviltä. Pääasiassa käytän rolloneja, hajuvesiä hyvin harvoin, vain muutaman kerran vuodessa.

Lancomen Tresor ja Escadan joku sekä L´Air du Temps. Eli kolme. Yksi on parfyymi ja kaksi jotain eau de parfyymiä eli ei ihan niin tuju.

Ja dödöjä taitaa olla neljä tällä hetkellä, kolme niistä Doven, kaksi niistä samaa tuoksua (jumppakassissa, mökillä ja kylppärissä) ja yöpöydällä vielä Biothermin dödö.

te joilla yli 20 pulloa, niin miten ne säilyy teillä hyvänä? Eikös vuoden sisällä avaamisesta pitäis käyttää? Kertokaa ihmeessä jos oon väärässä :D

No ei pidä käyttää, useimmat tuoksut säilyvät hyvinä vuosia kunhan niitä ei säilytä auringossa tai kosteassa kylppärin kaapissa. Tuoksun pilaantumisen kyllä huomaa, useimmiten tuoksukaan ei varsinaisesti pilaannu vaan lähinnä laimenee.

Mulla ei ole yhtään tuoksua/hajuvettä. Dödössä taitaa jotain tuoksua olla, mutta muuten ei mitään. Tulee päänsärky liian voimakkaista tuoksuista, ja päivät pitkät olen kotona lasten kanssa, joten sinänsäkään ei ole tarvetta laitella hajusteita.

[QUOTE="vieras";28493445]Mulla ei ole yhtään tuoksua/hajuvettä. Dödössä taitaa jotain tuoksua olla, mutta muuten ei mitään. Tulee päänsärky liian voimakkaista tuoksuista, ja päivät pitkät olen kotona lasten kanssa, joten sinänsäkään ei ole tarvetta laitella hajusteita.[/QUOTE]

pääkipu asia erikseen, mutta ei kai kukaan muita ihmisiä varten hajusta vaan siksi että itse tykkää

[QUOTE="vieras";28493467]pääkipu asia erikseen, mutta ei kai kukaan muita ihmisiä varten hajusta vaan siksi että itse tykkää[/QUOTE]

Ai, mun tuttavapiirissäni kyllä tuntuu suurin osa hajustavan muita varten tai peittääkseen omat ominaistuoksunsa. Jos joku viettää kotipäivää tai lähtee vaikkapa mökille omiin oloihinsa, enpä usko että kovin moni kuitenkaan tuoksuja lotrailee. Saatan tietty olla väärässäkin, koska itselleni ei tulisi pieneen mieleenkään alkaa omaksi iloksi hajuvettä laittelemaan.

Yhteistyössä