Kuinka monta tuoksua/hajuvettä omistat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28493543]Ai, mun tuttavapiirissäni kyllä tuntuu suurin osa hajustavan muita varten tai peittääkseen omat ominaistuoksunsa. Jos joku viettää kotipäivää tai lähtee vaikkapa mökille omiin oloihinsa, enpä usko että kovin moni kuitenkaan tuoksuja lotrailee. Saatan tietty olla väärässäkin, koska itselleni ei tulisi pieneen mieleenkään alkaa omaksi iloksi hajuvettä laittelemaan.[/QUOTE]

Minä taas laitan nimenomaan omaksi ilokseni. Mitä pahaa siinäkin muka taas on :O Yksinasuva ei sirt ilmeisesti saisi käyttää hajuvesiä. Tuoksuja mulla on monta, kohta taas ostan yhden uuden kun tykästyin :)

Ei yhtään. Joskus on ollut, mutta nekin olen saanut yleensä lahjaksi. Nyt en ole moneen vuoteen saanut lahjaksi hajuvettä ja itse en niitä raaski ostaa kun on niin kalliita mun kukkarolle.

[QUOTE="vieras";28493543]Ai, mun tuttavapiirissäni kyllä tuntuu suurin osa hajustavan muita varten tai peittääkseen omat ominaistuoksunsa. Jos joku viettää kotipäivää tai lähtee vaikkapa mökille omiin oloihinsa, enpä usko että kovin moni kuitenkaan tuoksuja lotrailee. Saatan tietty olla väärässäkin, koska itselleni ei tulisi pieneen mieleenkään alkaa omaksi iloksi hajuvettä laittelemaan.[/QUOTE]

Jaiks!Minä kyllä laitan,ja niin tekee miehenikin.Omaksi iloksi laitetaan ja oli sit mökille yksin tai vaan kotosallakin.

Yhteistyössä