Kuinka monta välilehteä sinulla on auki tällä hetkellä?

Vain tämä ja kaksi uutislehteä.
Näin viime yönä unta, jossa olin vielä työelämässä ja sain kontolleni erittäin haastavan työtehtävän. Oli ihana herätä aamuun eläkeläisenä. Ylen aamusta katsoin vain lyhyen pätkän. Maarit Tastulan urheilijavierailijoita en viitsinyt kuunnella.
Ihana hiljaisuus ja rauha. Ihailin illalla puiden lähes punaisia pihlajanmarjoja. Elikuu on ihanaa aikaa.

Näin viime yönä unta, jossa olin vielä työelämässä ja sain kontolleni erittäin haastavan työtehtävän. Oli ihana herätä aamuun eläkeläisenä. Ylen aamusta katsoin vain lyhyen pätkän. Maarit Tastulan urheilijavierailijoita en viitsinyt kuunnella.
Ihana hiljaisuus ja rauha. Ihailin illalla puiden lähes punaisia pihlajanmarjoja. Elikuu on ihanaa aikaa.
Olisiko mahdollista, että nauttineena oikolukisit viestisi ennen lähettämistä?

Ihana hiljaisuus ja rauha. Ihailin illalla puiden lähes punaisia pihlajanmarjoja. Elokuu on ihanaa aikaa.

Pieu-Petrin viestät on kaikki Aökodta lähetättu.
Kaasu-Petri on tarkka oikeinkirjoituksen kanssa. Se on varma todiste siitä, että hän on harmaana lymyävä Super-Setis, joka aina kirjautuneena kyttäsi kirjoitusvirheitä pilkunhöylääjänä.
Elokuu ja elikuu ovat lähes sama asia. Kun elokuu on eletty se olkoon vuoden 2026 elikuu.
Luin uutisen Miitta Sorvarin edesmenneen puolison elämästä. Ei keskustelupalstoja pidä ottaa liian vakavasti. Tuskin kenenkään muistokirjoituksessa lukee ettei kirjoittaja tehnyt yhtäkään kirjoitusvirhettä mammapalstoilla.

Yhteistyössä