kuinka mun olis pitäny toimia? Kaupassa tänään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
joo oltiin varsin surkuhupaisa näky... :D tulee varmaan vielä monia samankaltaisia tilanteita ku näkyy tuo uhma vain pahenevan päivä päivältä. Tää 2v ei oo pitkään aikaan suostunut kärryihin ja on selvästi henkisesti vanhempi ku isoveljensä. Tottelee yleensä hyvin:)

Oisin menny ensimmäiseksi pikkuisen apuun ja pyytäny isoo veikkaa pistään hihnalle tavaraa tai pakkaamaan niitä muovikassiin..jos ei ois onnistunut niin ei sitte..mutta ite oisin ekaks hoitanut todellakin tuon pikkuisen ja kaatuneen kärryn..olisin halannut ja sanonut sille että vahinkoja sattuu <3 ja puhellut että nyt on kauhee ruuhka ja koitetaan olla ripeitä niin ei olla ihan tukkona tässä kaikille... :)

Itse olen saanut aina hyvää palautetta ihmisiltä, hymyjen kera, ollut tilanne mikä hyvänsä :D
Kerrankin eräs pappa totesi mulle; hienoa kun joku vanhempi vielä uskaltaa ja yleensäkkin pitää kuria lapselleen :D :D voi olla kyllä sekin siiä sympatien saanin suhteen, että näytän n.25 veeltä ja kuitenkin olen kymmenen vuotta vanhempi! :D eli monet pitää melko nuorina äitinä ja hymyilen kattovat vierestä ja kun laitan menemään.... (asiaa auttaa että mulla on yli 10 vuoden työkokemus päiväkodista....mutta sitähän he eivät tiedä..vaan tulee kehuja kun nuori äiti (heidän silmissään) on tarmokas, topakka, johdonmukainen jne... :) :) :)

ihan niinku se 25v ei sun mielestä osais hoitaa asiaa??

[QUOTE="vieras";27192161]ihan niinku se 25v ei sun mielestä osais hoitaa asiaa??[/QUOTE]

mitä se näkösyys auttaa asiaan? Näytän 25 veeltä. Jospa se on sitä että kattelen minkälainen olet? Kukaan ei älyä että osaan huijata mutta teen sen siks että et pääse minun tunteisiin. aika harva voi satuttaa minun tunteita. Matkit sanomisia huu että loukkas?

Yhteistyössä