kuinka nopeasti kilot pois???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miz6
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miz6

Vieras
Nyt haluaisin ihan rehellisiä vastauksia. On ehkä hieman naurettavaa stressata ulkonäöstään kun suurin ihme on pian tapahtumassa (rv 35 esikoisella), mutta nainen kun on...... :)

Eli kuinka nopeasti kilot saa karistettua synnytyksen jälkeen? Entä kiinteytyminen? On varmasti tapauskohtaista mut jos jotain osviittaa sais... Mulla on tullut kiloja ihan reilusti (~20kg), mut olin lievästi alipainoinen raskauden alkaessa. Enkä nyt aiokaan tiputtaa painoa niin alas mut kunhan vanhat vaatteet sais päälle mahtumaan. Intoa ja puhtia urheiluun/ laihduttamiseen riittäisi ainakin nyt; tilanne voi tietysti olla toinen kun lapsi on syntynyt....

Kertokaa omia kokemuksia!!

Itse olin jo normaalipainon ylittänyt ennen ekaa odotusta ja toiselta sitä oli jo reilusti mun pituuteen (161cm) nähden eikä se siihen jääny. Painoa tuli eka raskauden aikana 25kg ja niistä lähti itsekseen noin 10kg. Toisen lapsen tehtyäni vaivuin jonkinasteiseen babybluesiin ja tunnesyöppö kun olen niin tuli jopa lisää kiloja, imetyksestä huolimatta. Pääasia oli siinä vaiheessa et saan lapset hoidettua eikä tullu itsestä huolehdittua. Nyt kun esikoinen täytti jo kolme viime joulukuussa ja kuopus täyttää kaksi ens huhtikuussa niin päätin että on aika tehdä itselleen jotain.
Toki olin jo sitä aiemmin ajatellut, mutta nyt haluaisin tehdä sen oikein ja pysyvin tuloksin. N. vuosi sitten aloitin 97kg ja sain kesään mennessä elopainon 85kg. Nyt uudella innolla, kun saavutettu paino tuli kerta pidettyä puoli vuotta, jatkan taas! Ei mitään kauheita koska en varmaan ikinä tule olemaan samanlainen kuin ennen raskauksia, mutta jos kuitenki vaikka uudempi ja entistä ehompi.....Kiinteytykseen et kävelyä penskojen salliessa ja kaks kertaa viikossa Callanetics ohjelmaa (joka on melkein samanlaista ku Winsor pilates mut ei läheskään niin selkään käyvää). Pikku hiljaa.....Ainakin nyt on muutosta tullu et roikkuvaa on vielä mut kannan ne kiinteämmässä muodossa kuin ennen.
Kauheen pitkä sepostus mut en osaa kertoa lyhyemminkään....

Yhteistyössä