Kuinka nopeasti pillereiden jälkeen raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyy85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyy85

Vieras
Söin minipillereitä reilut kolme vuotta. Lopettamisesta on kolmisen viikkoa. Reilu viikko sitten luulin tunnistaneeni oviksen ja kovasti harjoteltiin miehen kans lastentekoa ilman ehkäsyä. Aateltiin ettei niin äkkiä voi tärpätä. Vajaa viikko luullusta oviksesta tuli parin päivän ajan vessassa käynnin yhteydessä ruskeaa limaista vuotoa. Kiinnittymisvuotoa(ko)? Maha on siitä asti ollu ihan sekasi, vatsataudin oireita ja rintoja aristaa eikä menkkoja kuulu. Vatsassa tuntuu välillä olevan elämää, mutta ei samanlaista ku normaalisti ennen menkkoja on ollut. Ongelmana on, että menkat on aina ollu tosi epäsäännölliset eikä pillereiden käytön aikana tullut mitään, ei ees pientä tiputtelua koko aikana.. niin en tiedä milloin kannattaisi testata? Oon käyny verikokeissa vajaa vuosi sitten, kaikki hormonit on millilleen kohillaan. Nyt oon ihan pyörällä päästä ku oon lukenu netistä kaiken maailman juttuja..
Onko kellään kokemuksia raskaaksi tulosta heti pillereiden jälkeen?

E-pillerithän vaikuttavat hedelmöitymiseen suotuisasti (lukenut lehdestä...), itse olen tullut heti niiden lopettamisen jälkeen raskaaksi ja kaikki ystäväni 3kk sisällä pilsujen lopetuksesta. Toki joillakin menee kierto sekaisin mutta itse en tunne ketään kellä olisi mennyt. Mutta noista minipillereistä ei ole mitään kokemusta, en tiedä onko niiden jälkeen vaikeampaa tulla raskaaksi kuin yhdistelmäpillereiden.

Yhteistyössä