Kuinka nopeasti r-testin viivan pitäisi lähteä tummumaan? Vai pysyykö joillakin aina haaleana viiva?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ooti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ooti

Jäsen
27.12.2007
313
6
18
Mua niin huolettaa. Eka haamun sain ke 13.8. ja testinä Pregent stick. Seuraavana päivänä suht samanlainen. Sit perjantaina tuli hieman ruskeaa tuhrua ja ajattelin sen olevan tässä.. Hain sit Apteekin oman ja tein päiväpissasta, antoi viivan kyllä muttei kovin vahva. Sitte eilen lauantaina tein aamusta taasen Apteekin oman ja viiva oli todella haalea!!! :o Vuotoa tuli aamusta, muttei enää sen jälkeen. Ajattelinki silloin kyllä että nyt varmasti täti tulee muttei tullu, eikä vieläkään ole näkyny.
Sit hullu kun olen testien suhteen ;) , hain illalla vielä Rfsu paketin ja tein toisen, viiva mutta haalea. JA toisen tänä aamuna, viiva mutta haalea, ehkä vähän tummempi ku eilen.

Tietääkö tuollainen haamuilu huonoa vaiko voisiko se siitä vahvistua? Kp35/26-?? on tänään. OViksen luulen olleen 2-viikkoa sitten tai vähän yliki. Et tänään vois olla dpo14 tai dpo15.

Ehkä mun tosiaan kannattaisi odotella muutamia päiviä ja katsella rauhassa, mutku... ;)

Kiitos jos joku vastailee :D

http://vauvakuumeiset.suntuubi.com/?cat=5&img=77

, tuossa minun 30/30 ylimmäinen os siis ovulaatiotesti, alimmainen rtesti. :heart:

http://vauvakuumeiset.suntuubi.com/?cat=5&img=82
ja tässä apteekin oma rtesti 32/30 :heart: , eli ei mikään kovin vahva viiva, mutta raskaana olen vahvasti! Tuntemuksistani päätellen! :heart:

Rva Pikkumyy ja Pirpana rv 6+4 :heart:

Ooti toivotaan että haamusi vahvistuu ja tulehhan nyt tuonne meidän kerhon puolelle kertomaan kuulumisiasi. Ollaan kovasti Päivin kanssa suo kaivattu :wave:
Meil ollaan sile vähintään joka toinen päivä kirjoiteltu et lukemist löytyy :kieh:
Jos olet unohtanut salasanan niin laita yv. tai sähköpostia =) Niin mielellään sut sinne haluttais takas!!!

Aina tullut itselläni tuollainen samanlainen viika kuin pikkumyyllä ja 2 poikaa on. Joten viivan haaleus ei vaikuta. Ja minäkin testannut aina tuolla apteekin omalla raskaustestillä.

Ja kuopuksesta tuli vuotoa alussa, mutta tuolla se nyt touhuaa :)

Joten ONNEA PLUSSASTA OOTI :attn: :flower: :hug: Ole ihan huoletta.

Yhteistyössä