A
autoton
Vieras
siinä kysymys, tietääkö kukaan.. monta kuukautta täytyy olla maksamatta ennen kuin joku hakee auton pois
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Montako kuukautta ajattelit olla?
siinä kysymys, tietääkö kukaan.. monta kuukautta täytyy olla maksamatta ennen kuin joku hakee auton pois
eikö kukaan tiedä![]()
Mikset soita sinne rahoitusyhtiöön ja kysy???
Mites meinasitte myydä auton, kun luovari on rahoitusyhtiöllä? Tietenkin jos ostaja on niin hyväuskoinen, että ensin maksaa osarit pois ja sit odottelee luovaria. Itse en ainakaan lähtisi toisten velkoja makselemaan.niin kauan ajattelin ollla maksamatta kunnes joku tulee ja ostaa sen
ei ole minun autosta kyse![]()
Mites meinasitte myydä auton, kun luovari on rahoitusyhtiöllä? Tietenkin jos ostaja on niin hyväuskoinen, että ensin maksaa osarit pois ja sit odottelee luovaria. Itse en ainakaan lähtisi toisten velkoja makselemaan.
ei ole minun autosta kyse![]()
mutta ilmeisesti täällä ei kukaan tiedä kauan siihen menee aikaa että ne tajuaa tuon pois hakea!
mutta ilmeisesti täällä ei kukaan tiedä kauan siihen menee aikaa että ne tajuaa tuon pois hakea!
niin kauan ajattelin ollla maksamatta kunnes joku tulee ja ostaa sen (epätodennäköistä) tai sitten se haetaan pois.
eka erä on maksettu, toka ja kolmaskin jne...