M
milla
Vieras
Olin ilman ehkäsyä 16.-17.7.2010 ja mulla oli 2pv kuukautiset 13.-14.7. niin onko mahdollista tulla raskaaksi vai missä välissä se ovulaatio on?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja milla:mistähän johtuu,kun olin entisen ukon kanssa ilman ehkäsyä ja päätimme samalla yhden riidan ja hän on aika mustasukkainen minusta ja kysyin onks hänellä kumeja niin hän sanoi ettei me tarvita nyt niitä 4h rakastelimme ilman ehkäsyä?
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Alkuperäinen kirjoittaja milla:mistähän johtuu,kun olin entisen ukon kanssa ilman ehkäsyä ja päätimme samalla yhden riidan ja hän on aika mustasukkainen minusta ja kysyin onks hänellä kumeja niin hän sanoi ettei me tarvita nyt niitä 4h rakastelimme ilman ehkäsyä?
mikä johtuu???
Alkuperäinen kirjoittaja milla:Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Alkuperäinen kirjoittaja milla:mistähän johtuu,kun olin entisen ukon kanssa ilman ehkäsyä ja päätimme samalla yhden riidan ja hän on aika mustasukkainen minusta ja kysyin onks hänellä kumeja niin hän sanoi ettei me tarvita nyt niitä 4h rakastelimme ilman ehkäsyä?
mikä johtuu???
Hän pyyteli minua takaisin ja olimme ilman ehkäsyä ja aiemminkin olemme olleet tulin silloin raskaaksi mutta se pääty keskenmenoon alussa ja me molemmat olemme pettyneet kun kävi niiin ja tuli silloin puhuttua asiasta hänen kanssaan ja kohta me olimme ilman ehkäsyä.Hän on niin mustasukkainen minusta jos olen jonkun miehen seurassa niin hän suuttuu minulle ja yritti ajaa minun ylikin 1vuosi sitten ja yritti murtaa käteni kun töni minua mutta hän ei tee niin enään.
Alkuperäinen kirjoittaja milla:Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Alkuperäinen kirjoittaja milla:mistähän johtuu,kun olin entisen ukon kanssa ilman ehkäsyä ja päätimme samalla yhden riidan ja hän on aika mustasukkainen minusta ja kysyin onks hänellä kumeja niin hän sanoi ettei me tarvita nyt niitä 4h rakastelimme ilman ehkäsyä?
mikä johtuu???
Hän pyyteli minua takaisin ja olimme ilman ehkäsyä ja aiemminkin olemme olleet tulin silloin raskaaksi mutta se pääty keskenmenoon alussa ja me molemmat olemme pettyneet kun kävi niiin ja tuli silloin puhuttua asiasta hänen kanssaan ja kohta me olimme ilman ehkäsyä.Hän on niin mustasukkainen minusta jos olen jonkun miehen seurassa niin hän suuttuu minulle ja yritti ajaa minun ylikin 1vuosi sitten ja yritti murtaa käteni kun töni minua mutta hän ei tee niin enään.
Alkuperäinen kirjoittaja aletheia:Alkuperäinen kirjoittaja milla:Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Alkuperäinen kirjoittaja milla:mistähän johtuu,kun olin entisen ukon kanssa ilman ehkäsyä ja päätimme samalla yhden riidan ja hän on aika mustasukkainen minusta ja kysyin onks hänellä kumeja niin hän sanoi ettei me tarvita nyt niitä 4h rakastelimme ilman ehkäsyä?
mikä johtuu???
Mistähän voit olla varma, ettei tee enää niin???Minä en kyllä tekisi lapsia tuollaisen ääliön kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja milla:Alkuperäinen kirjoittaja aletheia:Alkuperäinen kirjoittaja milla:Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Alkuperäinen kirjoittaja milla:mistähän johtuu,kun olin entisen ukon kanssa ilman ehkäsyä ja päätimme samalla yhden riidan ja hän on aika mustasukkainen minusta ja kysyin onks hänellä kumeja niin hän sanoi ettei me tarvita nyt niitä 4h rakastelimme ilman ehkäsyä?
mikä johtuu???
Mistähän voit olla varma, ettei tee enää niin???Minä en kyllä tekisi lapsia tuollaisen ääliön kanssa.
Sanoin etten koskaan halua tavata häntä jos nuo temput ei lopu ja kyttäämiset.En tiedä haluaako hän nyt laittaa minut raskaaksi etten voi tavata muita miehiä ja käydä missään.
Hän on luvannut parantaa tapansa ja pyytänyt anteeksi tekojaan ja minä uskon häntä koska rakastan häntä hirveesti.