Kuinka nopeesti alkaa nuo antibiootit vaikuttaan, tuntuu niin tuskalta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla elämäni eka virtsatietulehdus ja pissaaminen tosi kivuliasta. Tänään klo 17 otin ekat 2 tbl ja apteekissa sanoi että 00 saa ottaa seuraavat 2. sitten aamuin illoin. Kauhea polte koko ajan alavatsalla ja kirvely :(. Onhan huomenna jo parempi päivä?

mulla ne on vähän tietty lääkkeestä riippuen vaikuttaneet nopeasti n. 2-4 tunnin päästä on olo ollut jo huomattavasti helpompi. Se on tietysti yksilöllistä miten auttavat, mutta jos ei huomenna ala aamu lääkkeidenkään jälkeen helpottaa, tai tuntuu että pahenee, ota uudelleen yhteyttä lääkäriin, ettei tulehdus etenisi munuaisiin. Tsemppiä sulle! Se ON karmea tunne, tiedän todella kokemuksesta!

kun jaksat sinnitellä sinne 00 ja sitten yön nukut jos mitenkään saat nukuttua, niin aamulla on jo aivan erilainen olo! Muista juoda paljon nestettä ts. laimentaa virtsaa ja tietysti karpalomehua voi juoda niin se poistaa sitä tulehdusta myös... tsemppiä, tietysti voit ottaa särkylääkkeenkin jos se muista olosuhteista on sopivaa.

Alkuperäinen kirjoittaja fdffd:
mulla ne on vähän tietty lääkkeestä riippuen vaikuttaneet nopeasti n. 2-4 tunnin päästä on olo ollut jo huomattavasti helpompi. Se on tietysti yksilöllistä miten auttavat, mutta jos ei huomenna ala aamu lääkkeidenkään jälkeen helpottaa, tai tuntuu että pahenee, ota uudelleen yhteyttä lääkäriin, ettei tulehdus etenisi munuaisiin. Tsemppiä sulle! Se ON karmea tunne, tiedän todella kokemuksesta!

Huomenna soittavat viljelyn tulokset. On tää kyllä karmeeta!

Yhteistyössä