J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Ei se vuosista ole kiinni. Sitten on hyvä hetki, kun on henkisesti ja taloudellisesti valmis kantamaan vastuuta pienestä elämästä.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Ei se vuosista ole kiinni. Sitten on hyvä hetki, kun on henkisesti ja taloudellisesti valmis kantamaan vastuuta pienestä elämästä.
Jep.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:itse tulin 17v raskaaksi ja olin 18v kun lapsi synty
Alkuperäinen kirjoittaja MammaSastamalasta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:itse tulin 17v raskaaksi ja olin 18v kun lapsi synty
Näin minäkin, täysin oli suunniteltu ja en voisi olla onnellisempi :heart: Täyty pistää ennen kuin joku kommentoi asiasta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Evikka:Minä olin 14 kun tulin ensimmäisen kerran raskaaksi ja 15 kun lapsi syntyi.![]()
Ei ehkä kovin "hyväksyttävää" monenkaan mielestä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jjeh:Alkuperäinen kirjoittaja Evikka:Minä olin 14 kun tulin ensimmäisen kerran raskaaksi ja 15 kun lapsi syntyi.![]()
Asuitko kotonasi tällöin??jos saan kysyä
Alkuperäinen kirjoittaja Evikka:Alkuperäinen kirjoittaja jjeh:Alkuperäinen kirjoittaja Evikka:Minä olin 14 kun tulin ensimmäisen kerran raskaaksi ja 15 kun lapsi syntyi.![]()
Asuitko kotonasi tällöin??jos saan kysyä
Saat kysyä...Asuin äitini kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Ei se vuosista ole kiinni. Sitten on hyvä hetki, kun on henkisesti ja taloudellisesti valmis kantamaan vastuuta pienestä elämästä.