Kuinka nuuka olet? Oletko tarkka mitä ostat, miten käytät sähköä jne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "shihtzu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"shihtzu"

Vieras
Minä en osaa olla nuuka, tosin tulee sitä vähän katseltua mitä ostaa, kun ei tuota rahaa ylimääräistä pahemmin ole, mutta en minä aina jaksa miettiä kaikkea niin tarkkaan.

Veljeni on ihan mahdoton, sillä ei ole rahasta edes pulaa, mutta se miettii kaiken niin älyttömän tarkkaan mihin se sitä rahaa laittaa. Se tietää mikä on halvempaa cittarissa ja mikä taas Prismassa, että kummasta kannattaa ostaa. Eilen paasasi mulle mun sähköliittymästä, että mun pitää se vaihtaa halvempaan, mä kun en jaksa alkaa siihen rumbaan, mulle on niin paljon helpompaa, että mulla on paikallisen sähköyhtiön kanssa sopimus, niin tulee vain sieltä lasku ja saan siitä sitten s-bonustakin.

Sitten kun se kysyi, että mikä paperikasa mulla on tuossa takan päällä, niin totesin, että ne on laskuja, maksettuja siis ja ne pitäisi tuhota, ajattelin, että pistän ne ton silppurin läpi, niin sehän ei käy ollenkaan, sähköä kuluu, riittää kuulemma vaan että ne repii.

[QUOTE="shihtzu";22205084]
Sitten kun se kysyi, että mikä paperikasa mulla on tuossa takan päällä, niin totesin, että ne on laskuja, maksettuja siis ja ne pitäisi tuhota, ajattelin, että pistän ne ton silppurin läpi, niin sehän ei käy ollenkaan, sähköä kuluu, riittää kuulemma vaan että ne repii.[/QUOTE]

Toi on mun mielestä jo sairasta. Että ei käytetä sähkövieviä laitteita lähes ollenkaan kun "sähköä kuluu". Veljesi varmaan polttaa kynttilöitä kotonaan koko ajan ettei tarvitse pitää lamppuja päällä?

[QUOTE="vieras";22205153]Toi on mun mielestä jo sairasta. Että ei käytetä sähkövieviä laitteita lähes ollenkaan kun "sähköä kuluu". Veljesi varmaan polttaa kynttilöitä kotonaan koko ajan ettei tarvitse pitää lamppuja päällä?[/QUOTE]

Kyllä se käyttää, mutta mahdollisimman vähän :)

No tunnustan kyllä, että en ole mitenkään nuuka vaikkakin olis ihan hyvä joskus kattella, että mitä sitä oikein ostelee. Meillä saattaa pallaa valot ympäri taloa vaikka kaikki olis samassa huoneessa. Tietsikka ja telkkari voi ihan huoletta olla päällä koko päivän vaikka käyttäjia/katsojia ei ole mailla halmeilla...Ja sitä rataa.

Yhteistyössä