Kuinka ostaa ilmaista karkkia S-Marketista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fiksut pojat!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jätkä ostti irtokarkkeja niin että hinnaksi tuli 2centtiä :D Suomessahan pienin centti oli 5 ja jos tuotteen loppusumma esim 2e 2centtiä i se pyöristetään siihen 2e Joten kun menee karkkilapulla kassalle jossa hintana 2 centtiä saadaan luvallisesti kaupan kassakin näyttämään 0e

sanokaa niuhoksi mut musta tosta tulee mieleen "luvallinen varastaminen" viedään ulos maksamatta mutta kuitenkin kassanläpi.
Ei se yks kaks tunnu missään mutta sitten ku noita alkaa tulemaan pikkuhiljaa paljon niin kyllä se on tappio kaupallekkin

Jos myyjä on fiksu, niin ei suostu myymään. Ja sekin vielä, että pojat rähmivät karkkeja paljain käsin, mutta eivät kuitenkaan osta niitä kaikkia joihin koskevat. Varastamista sanon minä.

Mä ostin kerran k-kaupasta irtokarkkeja parilla eurolla. Myyjä sitten katsoi tarpeelliseksi tarkistaa, kuinka paljon mun karkit oikeasti painaa ja punnitsi ne uudelleen. Hiukan mua huvitti! Olin 35v ja siististi pukeutunut rouva ja mua epäiltiin irtokarkkihuijariksi! :)

sanokaa niuhoksi mut musta tosta tulee mieleen "luvallinen varastaminen" viedään ulos maksamatta mutta kuitenkin kassanläpi.
Ei se yks kaks tunnu missään mutta sitten ku noita alkaa tulemaan pikkuhiljaa paljon niin kyllä se on tappio kaupallekkin

Maksaa melkein vaivan tuollaiset pari karkkia hakea tuolla tavalla :D

Itsehän pikkuveljen kanssa keksittiin tuo samana päivänä kun euroja sai käyttää ja haettiin kahden sentin peruna. Myyjät vain nauroi.

Tuo on kyllä ällöä, jos käpäilevät karkkeja sormin. Yök! Siitä hyvästä saisi minun puolestani poistaa kaupasta.

Mutta tuon nyt luulin jokaisen älynneen ilman videoakin, että korkeintaan kahden sentin ostoksen saa ilmaiseksi. Monethan hakivat taannoin (olisiko ollut pari vuotta sitten?) maitoakin kaupasta ilmaiseksi, kun jossain oli tarjouksessa sentin litra (olikohan Jyväskylä?). Ei kestänyt pitkään tuo tarjous, mutta ei kai sen ollut alun perinkään tarkoitus pitkäikäinen olla...

Yhteistyössä